- Meddelanden
- 248
- Mottagna reaktioner
- 114
- Poäng
- 287
Förstår inte hur UC kan ha uppdaterats för vissa och för andra inte...
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
Går jag in på mitt kreditbetyg är det oförändrat, men en bit ner i rapporten från kreditkollen är betyget uppdaterat. Testa om ni inte har kollat där redan[/QUOT Men vilket stämmer?
Fick du godkänt att höja efter nattens uppdatering?
Men vilket stämmer?
Credway /Northmill har försvunnit från UC igen i natt. Kan det vara det som förbättrar riskprognosen så oerhört?

De kanske inte hade väntat sig så stort kundtapp och nu ångrat sig?Credway /Northmill har försvunnit från UC igen i natt. Kan det vara det som förbättrar riskprognosen så oerhört?

. Men vill ju inte gå miste om chansen ifall betyget höjs igen. En j-la skillnad på 2,7 & 25,7.Det är sjukt förvirrande. Jag tror nog att du kommer hamna på den nya siffran men avvakta under förmiddagen tycker jag. Som jag skrev tidigare i tråden:
Jag är inte helt säker, men ibland får jag känslan av att allt uppdateras lite stötvis runt den 15:e. Som att det dras i lite olika spakar under några dagar och att det kan hoppa lite fram och tillbaka då tills allt är uppdaterat och scoren etableras.
. Men vill ju inte gå miste om chansen ifall betyget höjs igen. En j-la skillnad på 2,7 & 25,7.
Min har inte uppdaterats, varken betyg eller krediter. Inte heller har Nortmill AB försvunnit, men den har jag avslutat, så bara krediterna uppdateras så...
Hmm, min kreddy har delvis uppdaterats.. credway är borttagen, det stämmer för jag har avslutat den... men sen har jag också betalat av hela min avida kredit på 150k, men den står fortfarande som fullt utnyttjad..Kreddy uppdaterat före UC![]()
Jag tolkar det som att mitt kreditbetyg just nu baseras på mig själv utan lån/kreditkort, vilket är roande att se medans det säkert lär fixa sig under dagen. Måste ju vara ett gyllene tillfälle för vissa av er att dra iväg en ansökan så länge kreditengagemanget inte är uppdaterat/nollställt för maj månad
Mitt gick från 46 till 9% men engagemanget stämmer på kreditkorteten o lånen, bara fel datum
Fö mig så står det 0 kr lån i maj månad när jag tar ut en rapport från kreditkollen medans lånen visas som senast uppdaterat 30e april, så noll lån

Alla mina lån för maj 2019 är "streckade" så alltså noll i krediter haha fast jag har ca 340.000 i blanco. Kommer säkert uppdateras under dagen. Min score 4.1% igår var den på 25%. Man blir ju sugen dra iväg en ansökan...Gjorde samma det är ett streck ”-” men kan det betyda o då?
Längre mer i rapporten listas ju allt. Tänker jag sökte upplåning och där har jag både kreditkort o lån
Hoppas på att det stämmer iaf![]()
Jag tolkar det som Måste ju vara ett gyllene tillfälle för vissa av er att dra iväg en ansökan så länge kreditengagemanget inte är uppdaterat/nollställt för maj månad

Är också sugen på dra iväg en ansökan faktiskt...
Har inte gjort några ändringar alls.Nä, förstår det. Klurig sists. Men ifall du gjort fina förändringar sedan förra månaden bör det ju vara det nya som gäller.
Jasså va e ditt nya betyg på uc? O va hade du innan denna uppdatering ?? Va har du fått för erbjudande o ränta ??Jag har gjort en ansökan på Advisa, fick 6 st förslag. Signerat det med bäst ränta! Men nu väntar jag nervöst på att pengarna ska betalas ut! Håll tummarna för mig är nu snälla! Skulle hjälpa mig såååå mycket. ??
Har inte gjort några ändringar alls.

Hade 25,7% som gick ner till 2,7%. Signerat 306000 med 7,95% ränta. Som sagt, jag hoppas det går hela vägen! ☺️Jasså va e ditt nya betyg på uc? O va hade du innan denna uppdatering ?? Va har du fått för erbjudande o ränta ??