- Meddelanden
- 1 801
- Mottagna reaktioner
- 1 251
- Poäng
- 967
Dom har ju fan problem dagligen numera.
kanske pga corona
- Meddelanden
- 271
- Mottagna reaktioner
- 66
- Poäng
- 207
Betyget minskat lite till nu. Även om det är jättelite så är det ju skönt att det rör på sig iallafall och speciellt när inget annat har uppdaterats.
redan minskat innan 15: onde denna månaden? Har en förfrågning försvunnit eller vad?
- Meddelanden
- 271
- Mottagna reaktioner
- 66
- Poäng
- 207
Någon som vet om banker ser lån/krediter som står som avslutade på min uc? Eller är det bara jag som ser dom när jag loggar in?
- Meddelanden
- 4 567
- Mottagna reaktioner
- 4 563
- Poäng
- 2 947
Ni som har fått uppdateringen, synd easycredit/credigo. Hur mycket påverkade det?
- Meddelanden
- 739
- Mottagna reaktioner
- 386
- Poäng
- 487
Som jag skrev så har inget annat uppdaterats och står fortfarande januari på alla lån.
Betyget minska lite för nån vecka sen och nu sjönk det lite igen.
Fortfarande samma förfrågningar och förutsättningar.
Men kul att det händer lite ibland på betyget även om ingen förfrågan har försvunnit eller att lånen minskat.
Betyget minska lite för nån vecka sen och nu sjönk det lite igen.
Fortfarande samma förfrågningar och förutsättningar.
Men kul att det händer lite ibland på betyget även om ingen förfrågan har försvunnit eller att lånen minskat.
Jag undrar om det kan vara något fel, är samma för mig. Har tre förfrågningar som försvunnit och betyget har inte rört sig.Mitt uc har inte förändrats på över en månad..fyra förfrågningar har försvunnit men ingen skillnad alls..
- Meddelanden
- 260
- Mottagna reaktioner
- 121
- Poäng
- 307
Jag undrar om det kan vara något fel, är samma för mig. Har tre förfrågningar som försvunnit och betyget har inte rört sig.
Tror vi får vänta in deras service i helgen å den riktiga uppdateringen som bör komma någon gång nästa vecka.
- Meddelanden
- 1 801
- Mottagna reaktioner
- 1 251
- Poäng
- 967
ingen uppdatering för mig inatt.
inte mig heller
- Meddelanden
- 1 073
- Mottagna reaktioner
- 465
- Poäng
- 557
den texten är helt meningslös att titta på, den räknar ner till den 20e och även om den vore uppdaterad så står det "om 4 dagar" även om den inte är uppdaterad så sent som den 22a så står det istället "om 28 dagar"Står att kreddy uppdateras om 4dagar på appen
edit: betyget uppdateras vanligtvis mellan 15-20 varje månad
- Meddelanden
- 241
- Mottagna reaktioner
- 110
- Poäng
- 297
Mitt har uppdaterats nu. Hade 13.9 när jag blev medlem för någon månad sen, sen 8.9 och nu 4,7.
dock verkar det buggigt i appen stämmer inte med krediterna..betalade av massa på norrhmill ex men där står den ändå maxad..
har det uppdaterats för er?
dock verkar det buggigt i appen stämmer inte med krediterna..betalade av massa på norrhmill ex men där står den ändå maxad..
- Meddelanden
- 686
- Mottagna reaktioner
- 319
- Poäng
- 487
Japp krediterna/lån är uppdaterade å trots jag betalat 15papp så har det inte ett skit med betyget dock. Ligger på 1.01% å vill så gärna hamna på 0.9. Undra när scoren ändras 😕 Är 6poäng ifrån kategorin "mycket bra"
- Meddelanden
- 273
- Mottagna reaktioner
- 238
- Poäng
- 407
Mitt har uppdaterats nu. Hade 13.9 när jag blev medlem för någon månad sen, sen 8.9 och nu 4,7.
För mig har varken lån, kontokredit eller betyg uppdaterats. Skall bli betydligt trevligare siffror så är nyfiken men får vänta lite till...
- Meddelanden
- 271
- Mottagna reaktioner
- 66
- Poäng
- 207
uppdaterats för mig nu, men fick en liten överraskning... en ny kredit syns!
12500:- hos 4finance ab alltså Vivus!
Trodde inte dom skulle börja rapportera in men där ser man!
- Meddelanden
- 1 073
- Mottagna reaktioner
- 465
- Poäng
- 557
när jag loggade in var betyget uppdaterat 1,0 (2,3 förra månaden)
men krediterna var inte uppdaterade, men efter att ha klickat runt i appen och återigen tryckt på krediterna då visades dom uppdaterade siffrorna.
nu är frågan bara om jag ska söka lån nu eller vänta tills jag hamnar under 0,9 om det nu spelar någon större roll
men krediterna var inte uppdaterade, men efter att ha klickat runt i appen och återigen tryckt på krediterna då visades dom uppdaterade siffrorna.
nu är frågan bara om jag ska söka lån nu eller vänta tills jag hamnar under 0,9 om det nu spelar någon större roll
- Meddelanden
- 1 510
- Mottagna reaktioner
- 689
- Poäng
- 667
Dom rapporterar inte längre? Skicka bild isåfall på det.uppdaterats för mig nu, men fick en liten överraskning... en ny kredit syns!
Helt sjukt, betalat av en synlig kredit på 30000 och UC ligger kvar utan minsta förändring på 12,2. Också tre förfrågningar har försvunnit senaste tre veckorna och det har inte heller sänkt betyget.
Förra månaden försvann 2 förfrågningar enbart och då gick betyget ner från 16,8 till 12,2.
Förra månaden försvann 2 förfrågningar enbart och då gick betyget ner från 16,8 till 12,2.
- Meddelanden
- 271
- Mottagna reaktioner
- 66
- Poäng
- 207
Dom rapporterar inte längre? Skicka bild isåfall på det.
Tydligen så gör dom det vilket jag inte alls var beredd på.
Bilagor
- Meddelanden
- 1 783
- Mottagna reaktioner
- 416
- Poäng
- 587
Krediterna har inte rapporterat/uppdaterat till UC efter du har betala tillbaka det. Dem rapporterar in i slutet på varje månad och den summan uppdateras nästföljande månad (15-20:e)
När det gäller Credigo vet dem inte vad dem pratar om... syns ej för mig heller (det har uppdaterats för mig idag). dem började rapportera in det 16 mars men kommer ej synas förrän 15-20 April. Dem trodde att det skulle synas på en gång på UC men fungerar ej så...
Inget har uppdaterats för mig än...Bara kreddy appen som säger att jag gått från 17.6% till 8.2%... vad ska man tro lixom
oj det var mycket, vad har du haft för ändringar som kan ha dragit ner det så mycket?
- Meddelanden
- 317
- Mottagna reaktioner
- 151
- Poäng
- 347
Hade en övertrassering på 1500kr, men borde även ha fått in Goodcash på 30k.oj det var mycket, vad har du haft för ändringar som kan ha dragit ner det så mycket?
Så vet inte ifall den scoren är korrekt eller inte
- Meddelanden
- 273
- Mottagna reaktioner
- 238
- Poäng
- 407
Lån och kontokrediter pendlar fram och tillbaka mellan januari- och februarisiffror beroende på när man loggar in. Betyget däremot har inte rört sig en enda hundradel så det verkar släpa.
Kan inte låta bli att tänka om det är endast mot konsumenter av kreditkollen/minuc som detta pågår eller även andra frågeställare såsom banker etc.
Kan inte låta bli att tänka om det är endast mot konsumenter av kreditkollen/minuc som detta pågår eller även andra frågeställare såsom banker etc.
- Meddelanden
- 194
- Mottagna reaktioner
- 102
- Poäng
- 297
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.