- Meddelanden
- 2 374
- Mottagna reaktioner
- 1 964
- Poäng
- 1 247
Kreddy är alltid sen med uppdateringen!! Så du har säkert 18%
bra jobbatFölj videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
Kreddy är alltid sen med uppdateringen!! Så du har säkert 18%
bra jobbatJa uppdaterar från 31 december.Säkert? Har du kollat så du ser att det är uppdaterad 31 dec?
Båda printsen är från minuc.se medans Kreddy visar 23% haha.Kreddy är alltid sen med uppdateringen!! Så du har säkert 18%bra jobbat
För mej ser det ut som en simulator, du har 21% i ditt betyg, 18% blir det om du tar bort krediterna helt. De svarta rutorna är nog för att simulera olika scenarier, kanske lite väl trubbigt.
Mycket skumt jag har iaf mejlat så får väl se.För mej ser det ut som en simulator, du har 21% i ditt betyg, 18% blir det om du tar bort krediterna helt. De svarta rutorna är nog för att simulera olika scenarier, kanske lite väl trubbigt.

Inte min Kreddy Heller. Kreddy brukar uppdateras den 20e och uc tidigareMitt Kreddy har inte uppdaterats. För visst rör det alltid på sig? Sänkte mitt med 6.8% förra månaden så såg fram emot att logga in idag.
Det kan bli riktigt stora hopp! Så nu är det nära!Ringde nu dom sa att riskprognosen nog är
Rätt och att det är
Nått fel för betyget visar 21% men prognosen 18% dom ska va likadana. Fyfan vad underbart om det stämmer och det gått ner till 18%!!!! Har fått ner det 11% då på 2 månader![]()
![]()
![]()
![]()
Första uppdateringen sker i april.När syns 2022 deklaration på uc? Direkt efter utskick i mars?
Deklarationen måste ju vara godkänd och klar först. Så inte förens du deklarerat och det är också beroende på om har ändringar osv.När syns 2022 deklaration på uc? Direkt efter utskick i mars?
Saken är att jag sålde en lägenhet förra året. Jag undrar om vinstskatt ( skuld) kommer kunna synas på en uc tagen i slutet av april?Deklarationen måste ju vara godkänd och klar först. Så inte förens du deklarerat och det är också beroende på om har ändringar osv.
Redan uppdaterat denna månadVisst blir väl UC: s uppdatering nu, natten till 14/1? Måndag är ju den 17:e och visst brukar väl januariuppdateringen komma relativt tidigt.?
Som MissGrace sa, inte om du inte har deklarerat i slutet på april.Saken är att jag sålde en lägenhet förra året. Jag undrar om vinstskatt ( skuld) kommer kunna synas på en uc tagen i slutet av april?
Rekordtidigt väl!?Redan uppdaterat denna månad
Inte en aning. Min uc är iaf uppdaterat på min uc . SeRekordtidigt väl!?
Såg att min var det ocksåInte en aning. Min uc är iaf uppdaterat på min uc . Se
usch, lider med dig. Bättre att minska kreditutrymme och ha ett lån som minskar. Hoppas du löser krediterna!Hmm... Då ska vi se hur mycket det har försämrats nu när krediterna återigen borde vara övertrasserade...
Från 11,9% till 27,9%. Bättre än jag trodde...
Mycket beror på hur många förfrågningar du har. Betyget brukar inte ändra sig så mycket så länge de är fler än 6-7 förfrågningarMitt betyg är fortfarande orört trots 3 förfrågningar som försvunnit sedan uppdateringen i december..
Mitt betyg är fortfarande orört trots 3 förfrågningar som försvunnit sedan uppdateringen i december..
Det är oftast ingen skillnad när det är runt 12-8 FF det börjar mestadels röra på sig efter 7-8 enligt min upplevelse.
Försvann en i onsdags det hände inget. Jag har 15 FF. Försvinner 1 till nästa vecka, får se om det händer något då!
Mitt sjönk 2% i början av januari hade från 12 ff till 11ffMycket beror på hur många förfrågningar du har. Betyget brukar inte ändra sig så mycket så länge de är fler än 6-7 förfrågningar
Men kanske beror på från betyg till betyg jag hade ju dock över 20% så 2% är väl ej så mycket då 🙄Mitt sjönk 2% i början av januari hade från 12 ff till 11ff

Bra jobbat! Säkert du hamnar under 1%!Jiihaaa..!!! Mitt kreditbetyg sjönk med 1,0 för att jag gick från 5 st ff till 4! Ytterligare 1 försvinner i april och 1 till i maj. Det som blir riktigt spännande är dock månadsuppdateringen i feb när det kommer synas att jag betalat in 2 krediter, den ena Ferratum på 30 k och som jämnställs med ”kreditkort”, den andra TF Bank på 75 k. Idag gick jag ner från 4,2 till 3,2, är väldigt nöjd med det raset eftersom de 2 krediterna som nu är inbetalda (och avslutade) inte går att se på UC ännu.
Det vore kul att hamna under 1, min förhoppning är att betyget åtminstone blir 1 komma ”någonting”, men som vanligt väldigt svårt att förutse hur mycket betyget rör på sig!Bra jobbat! Säkert du hamnar under 1%!
Läg väldigt högt. Har du massor förfrågningar? missbrukad kredit ? Inkasso? Blank uc? Årsinkomst? Inte mycket lån / krediter allts men högt betyg.Jag har UC 42%
Har följande:
LÅN: Thorn 50k
Thorn 5K
Krediter : 20K Qliro ( allt utnyttjat)
20K annat kreditkort ( övertrasserat).
Inga anmärkningar.
Om jag betalar bort krediterna samt det lilla lånet tror ni att det kommer göra stor skillnad?