- Meddelanden
- 1 084
- Mottagna reaktioner
- 482
- Poäng
- 557
Min har uppdaterats.Ingen uppdateringen än. Vet någon om de brukar uppdatera när som på dygnet, eller om det sker nattetid?
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
Min har uppdaterats.Ingen uppdateringen än. Vet någon om de brukar uppdatera när som på dygnet, eller om det sker nattetid?
Samma här... När tror du uc scoren uppdateras? Har också en avslutad kredit men den står bara avslutad i upplysningen..Aha trodde det uppdateras för alla. Min har uppdateras, dock har ej uc score uppdateras utan endast det som syns i min upplysning. I min upppylsning ser jag att en kredit är avslutad men när jag går in i uc score så står fortfarande krediten som aktiverad..
Den är ju inte uppdaterad ifall din UC-score inte är uppdaterad?Min har uppdaterats.
Uc score ej uppdaterad, men i min upplysning syns en kredit som avslutad och datumet är 2023-04-01 innan var det mars. Så en del är uppdaterad fattar ingenting.Den är ju inte uppdaterad ifall din UC-score inte är uppdaterad?
Samma här.. ingen aning faktiskt förstår ingenting..Samma här... När tror du uc scoren uppdateras? Har också en avslutad kredit men den står bara avslutad i upplysningen..
Eller hur.. så konstigt.. hoppas det uppdateras under dagen eller iaf senast fredag då..Samma här.. ingen aning faktiskt förstår ingenting..
Den kommer uppdateras under dagen eller kolla nu. Det brukar fungerar så här, att krediter tex avslutade i din upplysning men det dröjer ett par timmar med betyget samt scoring.Samma här.. ingen aning faktiskt förstår ingenting..
, efter så många år.Grattis !Det här med att när en anmärkning gallras bort så betyget blir sämre stämmer inte alltid. Inte i mitt fall iaf:
Mitt betyg gick när med 1%, scoring gick upp med 17 poäng.
Idag efter uppdateringen, när krediten är avslutade (den jävla Qliro) så mitt betyg blev ännu mer bättre. För den första gången har jag 0,8% alltså mycket bättre. Otroligt, efter så många år.
lycka till allihopa, alla, och hoppas verkligen att vi alla firar när vi är skuldfria.
Fantastiskt ju!Det här med att när en anmärkning gallras bort så betyget blir sämre stämmer inte alltid. Inte i mitt fall iaf:
Mitt betyg gick när med 1%, scoring gick upp med 17 poäng.
Idag efter uppdateringen, när krediten är avslutade (den jävla Qliro) så mitt betyg blev ännu mer bättre. För den första gången har jag 0,8% alltså mycket bättre. Otroligt, efter så många år.
lycka till allihopa, alla, och hoppas verkligen att vi alla firar när vi är skuldfria.
Mina skuldstaplar har uppdaterats men inga score. Kan det betyda att våra score helt enkelt inte kommer att uppdateras eller får vi bara ha is i magen? Jag är sån lekman inom detta!Eller hur.. så konstigt.. hoppas det uppdateras under dagen eller iaf senast fredag då..
Nu uppdaterades mitt kreditbetyg och score![]()

Mitt också! Men har ditt uppdaterats då? Haha asså NÅT måste ju hända med dina siffror nu. Om mitt står stilla så är det ej så märkligt men ditt MÅSTE ju bli snyggt nu. Håller tummar! De vill ba retas/att vi ska få vänta extra länge!Yaaaaaay, helt oförändrat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vet inte, har inte kreditkollen, men Kreddy är inte uppdaterat ännu, men de ligger lite efterMitt också! Men har ditt uppdaterats då? Haha asså NÅT måste ju hända med dina siffror nu. Om mitt står stilla så är det ej så märkligt men ditt MÅSTE ju bli snyggt nu. Håller tummar! De vill ba retas/att vi ska få vänta extra länge!

Haha nej verkligen inte!Vet inte, har inte kreditkollen, men Kreddy är inte uppdaterat ännu, men de ligger lite efter
Inget är som väntans tider![]()

Från 21% till 13.2%. Inkomsten har ej uppdaterats än. Väntar på slutskattebesked då jag höjt mitt årsinkomst ifrån 407 till 540k ska bli intressant och se och har 9 ff, två försvinner nu 23 maj och då kommer jag ha 7HURRA! Till det bättre?![]()

Åh men hurra vilken förändring! Kul! Hade också, 9 ffs, en försvann nu 5/5 sen försvinner nästa 25/5! Sen får jag tyvärr vänta ett tag på att fler försvinner… Väntar också på årsinkomst/nya siffror. Tyvärr har underskott av kapital också ändrats till det sämre så vi får se hur det påverkar negativt… men men, målet är ändå detsamma, skuldfri inom 10 år, då kommer UC att skinaF
Från 21% till 13.2%. Inkomsten har ej uppdaterats än. Väntar på slutskattebesked då jag höjt mitt årsinkomst ifrån 407 till 540k ska bli intressant och se och har 9 ff, två försvinner nu 23 maj och då kommer jag ha 7![]()

Ja! Ingenting är omöjligt bara och ha tålamod och pröjsa ner lånen tills dess!Åh men hurra vilken förändring! Kul! Hade också, 9 ffs, en försvann nu 5/5 sen försvinner nästa 25/5! Sen får jag tyvärr vänta ett tag på att fler försvinner… Väntar också på årsinkomst/nya siffror. Tyvärr har underskott av kapital också ändrats till det sämre så vi får se hur det påverkar negativt… men men, målet är ändå detsamma, skuldfri inom 10 år, då kommer UC att skina![]()
Mitt har fortfarande inte uppdaterats. Antar att det inte kommer att göra det dåJa! Ingenting är omöjligt bara och ha tålamod och pröjsa ner lånen tills dess!

Förra månaden när jag hade betalat av ett gäng krrediter i mars så uppdateras dessa med den vanliga uppdateringen i april dvs den som gjordes kring 15 till 20 april. Så har det alltid varit för mig. Och förfrågningar har uppdaterat betyget ibland när de försvunnit ibland inte.kreditupplysningar som försvinner påverkar UC score i realtid. Annars uppdateras UC score den 1:e varje månad. Så ifall man betalat av lån / krediter i april som uppdaterades idag, så uppdateras inte UC score förrän 1:e juni..
Fick du de svaret från UC?kreditupplysningar som försvinner påverkar UC score i realtid. Annars uppdateras UC score den 1:e varje månad. Så ifall man betalat av lån / krediter i april som uppdaterades idag, så uppdateras inte UC score förrän 1:e juni..
1 månadHur mycket efter brukar kreddy ligga?![]()
Nja de har jag svårt o tro1 månad

Kreddy ligger efter 1 månad?Nja de har jag svårt o tro![]()
Uppdatering brukar inte dröja 1 månad efter uc på KreddyKreddy ligger efter 1 månad?
av de jag läst mig till här iallafall. Men de återstår o se 
Det brukar ta 2-3 dgrUppdatering brukar inte dröja 1 månad efter uc på Kreddyav de jag läst mig till här iallafall. Men de återstår o se
![]()

Jo, tyvärrUppdatering brukar inte dröja 1 månad efter uc på Kreddyav de jag läst mig till här iallafall. Men de återstår o se
![]()
.. ibland mer..mitt betyg från slutet av mars är fortfarande same shit i Kreddy nu. Du får betala 49kr och joina Kreditkoll klubben
Har precis gått ur kreditkollen med tanke på uc och deras värdelösa tjänster så kändes inte 49kr/mån värt detJo, tyvärr.. ibland mer..mitt betyg från slutet av mars är fortfarande same shit i Kreddy nu. Du får betala 49kr och joina Kreditkoll klubben
![]()

Då har jag haft tur men fruktansvärt ofta de har fel att logga in, nu igen för mig 😳Jo, tyvärr.. ibland mer..mitt betyg från slutet av mars är fortfarande same shit i Kreddy nu. Du får betala 49kr och joina Kreditkoll klubben
![]()