- Meddelanden
- 721
- Mottagna reaktioner
- 317
- Poäng
- 487
Sagt att står senast uppdaterad; 15 juni (som inte ens varit)..snarkMen det släpar ändå för betalning i maj syns inte utan april som senaste
Sagt att står senast uppdaterad; 15 juni (som inte ens varit)..snarkMen det släpar ändå för betalning i maj syns inte utan april som senaste
Fina förbättringar som du kommer ha "nytta" av framöver. Men det kommer nog inte hända så mycket förrens de två missbrukade försvinner befarar jag. Det är ju ditt stora sänke ett tag till. Med tanke på underskottet verkar du inte vara så skyhögt belånad heller. Utan dina missbrukade krediter tror jag du skulle ligga nere runt åtminstone 0.3-0.5.Vad tror ni kommer hända med mitt kreditbetyg?
Lön 500 000:- ökat med 50 000 sedan förra året.
Inga förfrågningar på uc
Uc betyg 6.0
1 missbrukad kredit som försvinner 22 juni iår
1 missbrukad konto som försvinner 22 juni 2027.
Underskott -14000kr minskat feån -28000kr
Nu när en missbrukad försvinner då?Fina förbättringar som du kommer ha "nytta" av framöver. Men det kommer nog inte hända så mycket förrens de två missbrukade försvinner befarar jag. Det är ju ditt stora sänke ett tag till. Med tanke på underskottet verkar du inte vara så skyhögt belånad heller. Utan dina missbrukade krediter tror jag du skulle ligga nere runt åtminstone 0.3-0.5.
Jag är osäker på hur de fungerar och påverkar. Men rimligtvis borde det ju ändå bli en klar förbättring. Hoppas någon med mer erfarenhet av det kan svaraNu när en missbrukad försvinner då?