• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Mitt spelmissbruk.

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 361
Mottagna reaktioner
13 444
Poäng
8 917
Hoppas bara Forex nu lägger på ett kål alltså. Sökte 350.000 och beviljades det, signerade skulderbrevet redan igår på morgonen men lånet inte upplagt än.

Tror att jag får lugna mig till kanske onsdag.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

BeritBubbla

Kunnig medlem
Poäng: 146
Blev medlem
16 Oktober 2020
Meddelanden
125
Mottagna reaktioner
36
Poäng
146
Du måste väl söka ganska direkt igen så inte detta nya lån hinner reggas? Eller vad är planen?
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 361
Mottagna reaktioner
13 444
Poäng
8 917
Du måste väl söka ganska direkt igen så inte detta nya lån hinner reggas? Eller vad är planen?

Fast grejen är ju den att UC-uppdaterar först runt 15:e varje månad.

Jag kommer vänta in Forex pengar innan jag gör något. Alltså 350.000 ska landa sen ska vi se hur jag går vidare.

Men jag tror och hoppas att Remember kommer att erbjuda mig 350.000 ytterligare. Frågan är om det måste gå en månad eller om det räcker att Lendo markulerar min senaste ansökan/registrerar den som slutförd....

Har även tagit kontakt med Santander som ska titta varför jag blev nekad och kolla om dom kan göra någonting.
 

Zaozi

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 637
Blev medlem
27 April 2020
Meddelanden
1 295
Mottagna reaktioner
689
Poäng
637
Fast grejen är ju den att UC-uppdaterar först runt 15:e varje månad.

Jag kommer vänta in Forex pengar innan jag gör något. Alltså 350.000 ska landa sen ska vi se hur jag går vidare.

Men jag tror och hoppas att Remember kommer att erbjuda mig 350.000 ytterligare. Frågan är om det måste gå en månad eller om det räcker att Lendo markulerar min senaste ansökan/registrerar den som slutförd....

Har även tagit kontakt med Santander som ska titta varför jag blev nekad och kolla om dom kan göra någonting.

Berätta gärna vad Santander gav för anledning till avslaget när du fått återkoppling.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 361
Mottagna reaktioner
13 444
Poäng
8 917
Jag ringde dom.

Fick inget bud.

Jag tyckte det var konstigt då jag i 2 år skött lånet jag haft hos dom och slutlöste det sen. Enligt henne var det som så att jag hade för högt belopp i Blanco.

Menade på inkomsten var hög också så sa hon att en chef ska titta.
 

Zaozi

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 637
Blev medlem
27 April 2020
Meddelanden
1 295
Mottagna reaktioner
689
Poäng
637
Jag ringde dom.

Fick inget bud.

Jag tyckte det var konstigt då jag i 2 år skött lånet jag haft hos dom och slutlöste det sen. Enligt henne var det som så att jag hade för högt belopp i Blanco.

Menade på inkomsten var hög också så sa hon att en chef ska titta.

Hur mycket mer behöver du få loss?
 

BeritBubbla

Kunnig medlem
Poäng: 146
Blev medlem
16 Oktober 2020
Meddelanden
125
Mottagna reaktioner
36
Poäng
146
Fast grejen är ju den att UC-uppdaterar först runt 15:e varje månad.

Jag kommer vänta in Forex pengar innan jag gör något. Alltså 350.000 ska landa sen ska vi se hur jag går vidare.

Men jag tror och hoppas att Remember kommer att erbjuda mig 350.000 ytterligare. Frågan är om det måste gå en månad eller om det räcker att Lendo markulerar min senaste ansökan/registrerar den som slutförd....

Har även tagit kontakt med Santander som ska titta varför jag blev nekad och kolla om dom kan göra någonting.

Då är jag med. Tror du att det spelar någon roll om den är slutförd? Jag tänkte om du söker hos annan förmedlare?
 

lanaren360

V.I.P
Poäng: 417
Blev medlem
27 April 2016
Meddelanden
584
Mottagna reaktioner
235
Poäng
417
Hoppas bara Forex nu lägger på ett kål alltså. Sökte 350.000 och beviljades det, signerade skulderbrevet redan igår på morgonen men lånet inte upplagt än.

Tror att jag får lugna mig till kanske onsdag.

Du kommer få ett sms, Där det står att du ska ringa dem, efter det lägger dem upp lånet. Är bara kundkännedom om vart pengarna ska till.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 361
Mottagna reaktioner
13 444
Poäng
8 917
Hur mycket mer behöver du få loss?

Behöver och Behöver. Dessa 350.000 av Forex löser typ allt men hade gärna velat betala tillbaka lite annat också exemplevis slutbetala min telefon. Lösa även Klarna. Går ju runt så som det är nu också men ett enda samlingslån till på 350.000 hade nog löst biffen.

Då hade jag haft 2 samlingslån + Nordea och ingenting annat....

Då hade jag använt hela 2021 till att amortera på det dyrare av samlingslånen.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 361
Mottagna reaktioner
13 444
Poäng
8 917
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp