Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Kredio - Lån utan UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Brixo Kontokredit - Swish-utbetalning & Ingen UC
8. Tomly - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Klaralån - Lån utan UC

Mitt spelmissbruk.

Känner ett behov av att försvara både folk som väljer att lägga sina pengar på en kul festnatt och lite Malmö nu (född och uppvuxen där, bor några mil därifrån nu) men ska kanske ligga lite lågt...
Men vill ändå påpeka att en människa med ”normal” ekonomi aldrig skulle bli ifrågasatt för vad hen väljer att lägga sina pengar på, och den personen behöver aldrig prioritera säg nya skor till barnen framför en festkväll med vännerna. Låt oss hoppas att vi är aktiva på detta forum och som måste prioritera en dag kan få uppleva lyxen att ha råd med både och, som två självklara saker bland flera, utan att bli kritiserade.

Thanks sweetie ❤️

Såklart det finns rätt eller fel i prioriteringar, det är bara en dålig ursäkt enligt mig.
Tycker du att du prioriterade rätt när du valde att spela upp alla dina pengar och sätta dig i den sitsen du är i nu? Var det rätt prioriterat?
Tråkig attityd ogillas här.
Inga anklagelse o pekpinnar tack!
Passar ej i detta forum.

Idag var det en positiv nyhet iallafall! Dom kommer faktiskt ganska mycket oftare när man väl tagit sig i kragen...

Imorgon ska jag på viktväktarna! All tid jag har lagt på att pyssla med ekonomin ska jag nu lägga på träning,kost och dylikt! Det känns sjukt bra.
Det och att äntligen ta ett körkort.

Sen så måste jag erkänna att nu när jag kommer ha 1.000.000 på kontot så har tanken slagit mig ett par gånger "ska jag inte spela för 100.000, 100K hit eller dit gör ingen skillnad" men jag ska vara stark.
För min skull.
Men även för er andra som kämpar likt mig själv :)

Imorgon ska jag på viktväktarna! All tid jag har lagt på att pyssla med ekonomin ska jag nu lägga på träning,kost och dylikt! Det känns sjukt bra.
Det och att äntligen ta ett körkort.

Sen så måste jag erkänna att nu när jag kommer ha 1.000.000 på kontot så har tanken slagit mig ett par gånger "ska jag inte spela för 100.000, 100K hit eller dit gör ingen skillnad" men jag ska vara stark.
För min skull.
Men även för er andra som kämpar likt mig själv :)

Fick du lånen? :D

Tror ni det är safe ta ut mins pengar från Euroloan?? Trots allt den andra... Eller ska jag vänta till måndag?

Känslomässig berg och dalbana nu alltså. Är så jävla spänd och nervös. Vill bli klar med det här skitet en gång för alla. Ju närmare det blir dessa lånen desto mer nervös är jag....Om det inte skulle gå är jag körd.

Känslomässig berg och dalbana nu alltså. Är så jävla spänd och nervös. Vill bli klar med det här skitet en gång för alla. Ju närmare det blir dessa lånen desto mer nervös är jag....Om det inte skulle gå är jag körd.
Minns inte nu men hur mycket är det du behöver låna?

Så länge du får löst bort Kalle batong är du väl nöjd?

Jag tror också att det smäller till imorgon!

Hoppas också det smäller imorgon och alla skuldregister är raderade.

Denna jävla stressen.
Fick sån hjärtklappning under kvällen mes Credigo Lendo ansökningar stress. Åkte nästan in till akuten men lugnade ner sig under kvällen. Hade inte orkat länge till alltså. Måste få det här fixat och läggs det bakom mig.

Denna jävla stressen.
Fick sån hjärtklappning under kvällen mes Credigo Lendo ansökningar stress. Åkte nästan in till akuten men lugnade ner sig under kvällen. Hade inte orkat länge till alltså. Måste få det här fixat och läggs det bakom mig.

Ta det lugnt bara, det kommer ordna sig. Viktigt att tänka klart och inte göra något förhastat.

Det är det som är så jävla svårt under stress, det rationella blir lidande....
Verkar som att mitt hopp kommer att ställas till Bank Norwegian imorgon och då att dom beviljar ett väldigt högt belopp utan lösenkrav..
Vikten går dock bra, nere på 118.9 började på 123.7 för ganska exakt två veckor sedan.

Terry_ ett ord Xanor:)
Fy fan vilket uruselt förslag, tänk efter lite innan du skriver. Killen har missbrukat kola/alkohol och spel men har nu gjort sig kvitt alla missbruk och står i stort sett på mållinjen och då vill du att han ska börja knapra benzo? Folk trillar dit på det för betydligt mycket mindre.

Jag hejar på dig som fan Terry. Stå upp sista biten nu. Du har klarat 99 procent.

Fy fan vilket uruselt förslag, tänk efter lite innan du skriver. Killen har missbrukat kola/alkohol och spel men har nu gjort sig kvitt alla missbruk och står i stort sett på mållinjen och då vill du att han ska börja knapra benzo? Folk trillar dit på det för betydligt mycket mindre.

Jag hejar på dig som fan Terry. Stå upp sista biten nu. Du har klarat 99 procent.
Håller med Jason!
Dessutom så tar det oftast lång tid innan man får någon positiv effekt!

Väntar fortfarande på UC:s uppdatering....
Sen kommer jag köra en göra en ansökan via Advisa. Jag har nog 100.000 för mycket i synliga lån för att få det riktigt bra.

Kommer ta marginalen eller collector lutar det åt. Remember har aldrig någonsin lämnat ett bud åt mig, jag förstår inte alls varför. Ska ringa dom nu efter lunch tänkte jag.

Kommer ta marginalen eller collector lutar det åt. Remember har aldrig någonsin lämnat ett bud åt mig, jag förstår inte alls varför. Ska ringa dom nu efter lunch tänkte jag.
Akta dig för Collector med tanke på det som hände mig väldigt nyligen, när jag ringde och pratade med de, sa de att låneförmedlare är en preliminär beviljning och att de alltid gör extra kontroll efter att all info kommit in till de, deras kreditgrupp avslog mig, när jag ville samla mina lån för 200.000kr. I ditt fall kanske det går annorlunda, men känner att jag måste hojta till, med min färska erfarenhet..

Har ingen koll på hans missbruk av ladd. Du får det att låta som om jag ger sista knuffen över kanten. Det fungerar klockrent mot panikångest. Jag har själv alkoholproblem. Och xanor hjälper mig när jag mår skit. Tagga ner. Gillar inte att snacka över folks huvud men jag tror Terry har stenkoll på vad Xanor är...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp