- Meddelanden
- 22 852
- Mottagna reaktioner
- 16 192
- Poäng
- 10 747
Finns det någon aktör som tar MiniUC utan att rapportera till UC? Belopp vi talar om är ca 70.000 och jag har redan Betalkoll.
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
Är tandolån ett alternativ? Creditsafe men tror de standard att de begär borgensman dockFinns det någon aktör som tar MiniUC utan att rapportera till UC? Belopp vi talar om är ca 70.000 och jag har redan Betalkoll.
Finns väl egentligen ingen annan va? Bisnode och Creditsafe är uteslutet eller?Finns det någon aktör som tar MiniUC utan att rapportera till UC? Belopp vi talar om är ca 70.000 och jag har redan Betalkoll.
Finns väl egentligen ingen annan va? Bisnode och Creditsafe är uteslutet eller?

Haha Divide! Myten! Legenden!Fairlo hade varit ett bra alternativ om jag inte hade dom redan. Tycker Fairlo är den bästa aktören på marknaden idag. Undantaget Divide men dom nekar mig av någon anledning![]()
Då gäller väl typ meddelandelån, smspengar, ViaConto, loanstep, lumifyCreditsafe hade absolut fungerat har så högt betyg som man kan ha där men jag vet inte vilka aktörer det finns![]()
Egentligen, ja. Dom är ju skit allihopa. Tyvärr har det inte dykt upp nåt nytt bra.Anledningen till varför dom aktörerna ovan nekar mig tror jag handlar om att jag "slutlöste" dom. Lika bra kanske!
Och jääääävligt långt till 25:e janSkönt!
Kort månad då ju![]()

En fråga.
Har ett inkasso-bolag rätt att ta en UC "mest för att dom kan" för att kolla hur min ekonomi ser ut?
Coll inkasso tog precis en UC på mig vilket ställer till det något oerhört för mig, alltså extremt mycket.
Motiveringen jag fick var att dom ville säkerställa hur min ekonomi ser ut och att dom gör det frekvent på sina inkasso-ärenden.
Jag kokar just nu och har samtidigt panik som in i helvete. Jag vill och får inte falla på håret nu. Det får inte hända.
Dom tog inte en avbetalningsplan på mig heller!!! Jag ringde in nu för att kolla bara vilket belopp som skulle betalas nu i december och det var då hon tog en UC på mig bara för att. Jag är så vansinnig att jag kokar.
Okej om man inte skött sin avbetalningsplan eller dylikt men jag har följt min del utav överenskommelsen. Är det något man kan göra tror ni.
En fråga.
Har ett inkasso-bolag rätt att ta en UC "mest för att dom kan" för att kolla hur min ekonomi ser ut?
Coll inkasso tog precis en UC på mig vilket ställer till det något oerhört för mig, alltså extremt mycket.
Motiveringen jag fick var att dom ville säkerställa hur min ekonomi ser ut och att dom gör det frekvent på sina inkasso-ärenden.
Jag kokar just nu och har samtidigt panik som in i helvete. Jag vill och får inte falla på håret nu. Det får inte hända.
Varsågod! Trevlig helgBra länk!
Tack!
Verkligen. Jag funderar skarpt på att ta det vidare. Vart vänder man sig?Det är alltså inte okej.
Jag kan dessutom förstå man tar EN UC i samband med att det når inkasso eller om man förhandlar om någonting. Men detta är ju bara absurt.
Nä trodde fan inte det var sant när jag loggade in.UC en gång i månaden. Låter helt vansinnigt. Tur min skuld inte är så stor och jag kommer betala bort den i sommar. Inge kul för någon som har en större skuld.
Måste spinna vidare på detta lite. Jag har förvisso fortfarande ärendet kvar hos inkasso men företaget ifråga har alltså tagit en UC-förfrågan en gång i månaden. 4 ggr!!!!! Alltså, får det gå till så? Vad fasen kan man göra. Antagligen kommer dom fortsätta.[/
Måste spinna vidare på detta lite. Jag har förvisso fortfarande ärendet kvar hos inkasso men företaget ifråga har alltså tagit en UC-förfrågan en gång i månaden. 4 ggr!!!!! Alltså, får det gå till så? Vad fasen kan man göra. Antagligen kommer dom fortsätta.