• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
3. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Credifi - Lån utan UC
7. Ferratum - Lån utan UC
8. Viaconto - Lån utan UC
9. Vivus - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC

Monefit.se, har ni testat?

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Jägob Lögoinen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 627
Blev medlem
16 Oktober 2019
Meddelanden
1 795
Mottagna reaktioner
592
Poäng
627
Höja?
Jag har blivit beviljad 16000, tog ut. Inga pengar har dykt upp ännu. Vet att mitt uttag godkändes också.
Lär väl komma imorgon. Hoppas på att kunna utöka sen, hade nog kunnat få mer. Hade jag vetat att systemet erbjöd en mindre summa hade jag provat 60k men det framgick ingenstans. Försökte ringa och mejla dem, men inga svar.
 

Enidza88

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
30 Oktober 2021
Meddelanden
206
Mottagna reaktioner
33
Poäng
147
Höja?
Jag har blivit beviljad 16000, tog ut. Inga pengar har dykt upp ännu. Vet att mitt uttag godkändes också.
Lär väl komma imorgon. Hoppas på att kunna utöka sen, hade nog kunnat få mer. Hade jag vetat att systemet erbjöd en mindre summa hade jag provat 60k men det framgick ingenstans. Försökte ringa och mejla dem, men inga svar.
Får man mail eller sms när uttag är godkänd?
 

Streetspirit78

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 927
Blev medlem
5 Januari 2015
Meddelanden
2 632
Mottagna reaktioner
1 178
Poäng
927
Höja?
Jag har blivit beviljad 16000, tog ut. Inga pengar har dykt upp ännu. Vet att mitt uttag godkändes också.
Lär väl komma imorgon. Hoppas på att kunna utöka sen, hade nog kunnat få mer. Hade jag vetat att systemet erbjöd en mindre summa hade jag provat 60k men det framgick ingenstans. Försökte ringa och mejla dem, men inga svar.
Lägg märke till summan du måste amortera vid ett lån på 60K.
 

Hej234

Kunnig medlem
Poäng: 156
Blev medlem
26 Januari 2022
Meddelanden
161
Mottagna reaktioner
45
Poäng
156
Pratade tillslut med Creditstar någon claudia som sa att man inte kunde höja och de beviljade beloppet behöver återbetalas fullt för att få ansöka om mer. Men vet inte hur mycket sanning de låg i de… de kan väl ändra sig
 

Streetspirit78

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 927
Blev medlem
5 Januari 2015
Meddelanden
2 632
Mottagna reaktioner
1 178
Poäng
927
Ruskiga lånevillkor. I det villkor som jag fick bifogat står det att minimibelopp att betala per månad vid fullt utnyttjad kredit är ca 5700 kr fördelat på 62 delbetalningar. Sammantaget har man efter 62 delbetalningar återbetalat sinnessjuka ca 350K.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp