• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
3. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Credifi - Lån utan UC
7. Ferratum - Lån utan UC
8. Viaconto - Lån utan UC
9. Vivus - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC

Monefit.se, har ni testat?

Bullens

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 677
Blev medlem
1 Maj 2014
Meddelanden
1 349
Mottagna reaktioner
792
Poäng
677
Ruskiga lånevillkor. I det villkor som jag fick bifogat står det att minimibelopp att betala per månad vid fullt utnyttjad kredit är ca 5700 kr fördelat på 62 delbetalningar. Sammantaget har man efter 62 delbetalningar återbetalat sinnessjuka ca 350K.
Men fpr det ens vara så nu för tiden? Är det inte max 100% kostnader? Eller har jag fått det om bakfoten alltså max totalt 120.000 tillbaka på lånade 60.000
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Jägob Lögoinen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 627
Blev medlem
16 Oktober 2019
Meddelanden
1 787
Mottagna reaktioner
581
Poäng
627
Ruskiga lånevillkor. I det villkor som jag fick bifogat står det att minimibelopp att betala per månad vid fullt utnyttjad kredit är ca 5700 kr fördelat på 62 delbetalningar. Sammantaget har man efter 62 delbetalningar återbetalat sinnessjuka ca 350K.
Absolut, helt hutlösa räntor.
Nu säger jag inte att du inte tagit ansvar och försvarar absolut inte dessa. Men samtidigt har man ju ett eget ansvar att kanske inte låna ett fullt belopp då samt att man läser igenom allt. Men ja det är S-I-N-N-E-S-S-J-U-K-T
 

Jägob Lögoinen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 627
Blev medlem
16 Oktober 2019
Meddelanden
1 787
Mottagna reaktioner
581
Poäng
627
Någon som fått pengarna ännu? Gjorde uttag för ca 1 dag sedan och det godkändes igår tidig eftermiddag, ändå inga pengar. Då ska ju förfallodatumet flyttas också för inbetalning...
Börjar undra nu.
 

ensamdepp

Viktig medlem
Poäng: 52
Blev medlem
14 December 2020
Meddelanden
72
Mottagna reaktioner
12
Poäng
52
Någon som fått pengarna ännu? Gjorde uttag för ca 1 dag sedan och det godkändes igår tidig eftermiddag, ändå inga pengar. Då ska ju förfallodatumet flyttas också för inbetalning...
Börjar undra nu.
Slut på pengar? Jag ansökte i onsdags men inte fått något svar från kundtjänst.
 

Maki

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 707
Blev medlem
30 Juli 2020
Meddelanden
1 750
Mottagna reaktioner
757
Poäng
707
Slut på pengar? Jag ansökte i onsdags men inte fått något svar från kundtjänst.
Ansökte också i onsdag men står fortfarande så här:
Vi verifierar dina uppgifter och kontoutdrag. Vi kommer att meddela dig så fort vi är klara med ett beslut. Ansökningar som lämnas in efter vår arbetstid kommer att granskas först nästa arbetsdag.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp