• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Mrkoll.se en läskig sanning

erik23

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
12 Juli 2018
Meddelanden
736
Mottagna reaktioner
376
Poäng
487
Står att nån kollat upp mitt namn 2 gånger denna månaden men frågan är om jag själv registrerades när jag gick in på det ?

Nån i närheten hade 75 betalningsanmärkningar det var skapligt och grannen i samma trappuppgång var dömd för något står det.
Jag själv var felfri även fast man har kass ekonomi haha
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

A27

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
7 September 2018
Meddelanden
1 073
Mottagna reaktioner
445
Poäng
557
Det var det jag gjorde på två av användarna. Eftersom jag visste vilken ord de bodde på så kunde jag hitta deras namn. Därav varningen. Slutdiskuterat om det nu.
jag tycker att du är onödigt paranoid i alla fall. om man vill söka upp information om en person då söker man väl på den personen och inte googlar på en massa random uppgifter som något anonymt alias har skrivit på ett forum
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 256
Mottagna reaktioner
13 377
Poäng
8 917
Vad har du gjort bästa Terry.Hur har det gått för dig med allt?

Är fortfarande mitt i processen, vet mer på måndag/tisdag men jag skulle väl behöva ca 200K....Nästa vecka (slutet) dom förväntar sig pengarna. Kommer ju sätta över merparten då men hur fan jag ska få tag på resten vete fan.
 

Syrran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 517
Blev medlem
5 Juli 2017
Meddelanden
4 417
Mottagna reaktioner
2 181
Poäng
1 517
Är fortfarande mitt i processen, vet mer på måndag/tisdag men jag skulle väl behöva ca 200K....Nästa vecka (slutet) dom förväntar sig pengarna. Kommer ju sätta över merparten då men hur fan jag ska få tag på resten vete fan.
Håller tummarna att det löser sig för dig
Vet hur du kämpat!
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 188
Mottagna reaktioner
12 757
Poäng
9 787
Verkar inte stämma jättebra ändå, det som står på mig stämmer väl, men grannen ska ha bott på adressen långt långt innan huset ens byggdes..
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 188
Mottagna reaktioner
12 757
Poäng
9 787
De far ju med osanning på mig. Sökte på mig själv och vad få man upp "***** är förekommande i mål. Eventuellt handlar det om tvist eller stämning."

Vidare under står det:
Läs domen direkt - helt anonymt!99 kr
Betalningen genomförs över en säker anslutning.
Informationen visas direkt efter genomförd betalning och är tillgänglig obegränsat under 24 timmar.

Vadå???? har ingen tvist eller stämning på mig. Så de vill att nån ska punga ut med 99 kronor (nyfiket eller ej) bara att upptäcka att jag INTE är FÖREMÅL för sånt. Usch vilken sida. Borde anmälas :mad::mad::mad:

Inga bestridda betalningsförelägganden som gått till ting?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp