Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Lån utan UC
4. Kontantfinans - Lån utan UC
5. Lumify - Lån utan UC
6. Slantar - Lån utan UC
7. Nstart - Nystartslån
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Klaralån - Lån utan UC

Myras väg mot skuldfrihet

Insatt

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
En av våra mest kunniga
Meddelanden
1 333
Mottagna reaktioner
872
Poäng
717
Förstår hur du tänker, men de är endast på 1 ställe samt under en kortare period. Jag anser att de kan va skönt att få bättre kontroll. Ska dock se om man kan få e-faktura istället.
Bästa lösningen, hade gärna haft e-faktura på allt, har dock endast två på autogiro.

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 117
Meddelanden
1 947
Mottagna reaktioner
1 724
Poäng
1 117
Bästa lösningen, hade gärna haft e-faktura på allt, har dock endast två på autogiro.
Jag med faktiskt! E-faktura kan man ju som sagt ändra datum så allt dras samtidigt, samt kunna se specifikationen i banken. Mycket smidigare än autogiro!

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 457
Årets mest hjälpsamma
Meddelanden
8 372
Mottagna reaktioner
5 243
Poäng
3 457
Jag var tvungen att ta det tredje extra jobbet under helgerna. Har jobbat extra måndag-torsdag på distans, CDON kundtjänst. Betalat av många skulder.
Se det inte som tvång, se det som välsignelse! Psyket lättar när man kan extrajobba

Myra

V.I.P & LF entusiast
Årets mest hjälpsamma
Meddelanden
8 372
Mottagna reaktioner
5 243
Poäng
3 457
Tack! Föredrar hellre e-faktura isåfall för då kan man ändra förfallodatumet själv. Har några autogiro, men funderar på att ta bort de och ta faktura istället, visserligen 50kr extra per månad då i avgift. Men det kanske de är värt ett tag.
Absolut värt priset för att ha bättre kontroll.

Myra

V.I.P & LF entusiast
Årets mest hjälpsamma
Meddelanden
8 372
Mottagna reaktioner
5 243
Poäng
3 457
Nu kom hyreshöjningen, s k avgiftshöjning, började undra om vi inte skulle komma undan i år. Har läst massa i dagstidningarna att brf kommer behöva höja med 20-40% så jag ska inte ljuga och säga att jag inte varit orolig.
From 1 april får vi en höjning med 5% vilket i pengar betyder ca 250 kr!!! Tack och bock. Vi får se vad som händer framöver men just nu är jag jävligt tacksam att vår brf har bra ekonomi.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp