• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Loanstep - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Myras väg mot skuldfrihet

• Nystartslån
  • Lån utan UC

Lino

Viktig medlem
Poäng: 51
Meddelanden
51
Mottagna reaktioner
12
Poäng
51
Tipset är enkelt: ät lite och rör dig mer ❤️

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Meddelanden
9 788
Mottagna reaktioner
6 451
Poäng
4 147
Lycka till även på denna resa. Tyvärr har jag inga tips o råd alls här tack
Tack! Att känsloäta är kopplat till den eviga pengarstressen, det var mkt värre förut, men att stoppa vilken mat som helst i munnen och äta har under lång tid gett en stund av "ro". Tyvärr har det blivit till ett mönster men som sagt har det blivit bättre senaste två åren, gäller att påminna sig att de verkliga problemen försvinner inte bara för att man äter, de finns kvar och allt blir bara värre av att tröstäta.

Myra

V.I.P & LF entusiast
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Meddelanden
9 788
Mottagna reaktioner
6 451
Poäng
4 147
Tipset är enkelt: ät lite och rör dig mer ❤️
Det är verkligen väldigt enkelt och logiskt och mår man bra så är det easy peasy. Mår man inte bra så blir det svårare.

Lino

Viktig medlem
Poäng: 51
Meddelanden
51
Mottagna reaktioner
12
Poäng
51
Jag förstår , skämtar bara lite. Däremot kan du göra en plan för bantning precis som du gjort plan för skuldsanering. Man måste vara disciplinerad och det verkar att du kan det

Myra

V.I.P & LF entusiast
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Meddelanden
9 788
Mottagna reaktioner
6 451
Poäng
4 147
Jag förstår , skämtar bara lite. Däremot kan du göra en plan för bantning precis som du gjort plan för skuldsanering. Man måste vara disciplinerad och det verkar att du kan det
Tack för tipset men det var ngn som är med i VV som jag eftersökte och inte allmänna tips om bantning.
Om det handlade om disciplin och vilja av stål så hade det varit enkelt, precis som för spelmissbrukare eller shoppingberoende eller alkoholberoende så är det annat som ligger bakom.
Men att ens misär kan roa ngn annan, det bjuder jag på.

Myra

V.I.P & LF entusiast
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Meddelanden
9 788
Mottagna reaktioner
6 451
Poäng
4 147
Ok gott folk, idag har jag släckt en (av två) kredit fr Mio så nu blir det 200 kr över till snöbollen som går till Wasa och 241 kr går till de nya kyl o frysen

För några dagar sedan betalade jag det sista till Collector inkasso och de 500 kr som frigörs där går också till de nya kyl o frysen.

Det suger att frysen hade gått sönder! Men i alla fall går vi 200 kr plus på de två släckta skulderna. Alltid nåt!

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 527
Meddelanden
2 507
Mottagna reaktioner
2 401
Poäng
1 527
Ok gott folk, idag har jag släckt en (av två) kredit fr Mio så nu blir det 200 kr över till snöbollen som går till Wasa och 241 kr går till de nya kyl o frysen

För några dagar sedan betalade jag det sista till Collector inkasso och de 500 kr som frigörs där går också till de nya kyl o frysen.

Det suger att frysen hade gått sönder! Men i alla fall går vi 200 kr plus på de två släckta skulderna. Alltid nåt!
Många bäckar små blir tillslut en ååååå :face3hearts:
Heja oss! 200kr är bra mycket bättre än 0. Jag brukar swisha in en 20a ibland till prioskulden, känns töntigt. Men många 20 lappar gör skillnad tillslut.

Cecilia

V.I.P
Poäng: 657
Meddelanden
920
Mottagna reaktioner
718
Poäng
657

Bra gjort och du inspirerar att orka vidare

Majsan72

Kunnig medlem
Poäng: 177
Meddelanden
120
Mottagna reaktioner
53
Poäng
177
Jag gick med i VV i oktober. Vill gå ner några kilon inför Tjejwasan:), och kände mig ”tvungen” att använda årets Friskvårdsbidrag som mitt jobb betalar. Tycker VV är bra, många nyttiga recept och tips. Dessutom en mycket smidig app.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp