- Meddelanden
- 8 946
- Mottagna reaktioner
- 5 762
- Poäng
- 3 787
Tack för att du är mitt största fanDu är en fantastisk inspiratiln

Tack för att du är mitt största fanDu är en fantastisk inspiratiln
Tack snälla, jag har specifika frågor om just VV. Det är inte riktigt så illa tack o lov men känner att jag behöver lite extern hjälp och det verkar som att VV funkar för mångaJag kan inte svara på din fråga, men du får väl ta denna digitala stödförklaring. Hoppas det löser sig. Vikt är en komplex fråga, som tyvärr bagatelliseras i samhället och online. Jag antar att du har varit inne på din regions sida och kollat? Det här är utbudet vi har här i Västra Götaland. Det kanske finns något liknande för din region.
Viktväktarna i sig är bra men tyvärr så blir det väldigt dyrt om man följer deras recept och antal måltider.Tack snälla, jag har specifika frågor om just VV. Det är inte riktigt så illa tack o lov men känner att jag behöver lite extern hjälp och det verkar som att VV funkar för många
Det har jag i o f inte tänkt göraViktväktarna i sig är bra men tyvärr så blir det väldigt dyrt om man följer deras recept och antal måltider.
Ja det verkar som att deras koncept fungerar. Kände inte till podden du tipsar om, ska kolla upp det.Är verkligen ingen expert på VV och deras pointsystem), men tycker att det verkar funka bra för många. Ett tips jag ändå kan bidra med är deras podd (WW-podden). De bjuder in främst in medlemmar som har lyckats göra en positiv viktresa med VV och det är både lärorikt (främst då ifråga om just VV) och inspirerande. Finns på Spotify till exempel.
Tusen tack själv för all stöttning o peppning och att du inte dömer. Du är min stora inspiration och dina inlägg får mig att orka o inte ge upp. Fantastisk är du MyraTack för att du är mitt största fan![]()
Lycka till även på denna resa. Tyvärr har jag inga tips o råd alls här tackJa det verkar som att deras koncept fungerar. Kände inte till podden du tipsar om, ska kolla upp det.