Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Loanstep - Lån utan UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Lån utan UC

Myras väg mot skuldfrihet

• Nystartslån
  • Lån utan UC

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 787
Årets mest hjälpsamma
Meddelanden
8 946
Mottagna reaktioner
5 762
Poäng
3 787
Hörni, nu har jag kommit till vägs ände när det gäller hälsa och vikt och inser att jag inte klarar denna resan på egen hand men inser också att den resan behöver göras precis som resan mot skuldfrihet. Och den är inte minst lika viktig.
Nu undrar jag om det finns några här som är med i VV? Har några frågor som jag skulle behöva hjälp med.

Kraputt

V.I.P
Poäng: 517
Årets nya medlem
Meddelanden
479
Mottagna reaktioner
498
Poäng
517

Myra

V.I.P & LF entusiast
Årets mest hjälpsamma
Meddelanden
8 946
Mottagna reaktioner
5 762
Poäng
3 787
Jag kan inte svara på din fråga, men du får väl ta denna digitala stödförklaring. Hoppas det löser sig. Vikt är en komplex fråga, som tyvärr bagatelliseras i samhället och online. Jag antar att du har varit inne på din regions sida och kollat? Det här är utbudet vi har här i Västra Götaland. Det kanske finns något liknande för din region.

Tack snälla, jag har specifika frågor om just VV. Det är inte riktigt så illa tack o lov men känner att jag behöver lite extern hjälp och det verkar som att VV funkar för många

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 817
Meddelanden
9 010
Mottagna reaktioner
5 804
Poäng
3 817
Tack snälla, jag har specifika frågor om just VV. Det är inte riktigt så illa tack o lov men känner att jag behöver lite extern hjälp och det verkar som att VV funkar för många
Viktväktarna i sig är bra men tyvärr så blir det väldigt dyrt om man följer deras recept och antal måltider.

Gaston

V.I.P
Poäng: 537
Meddelanden
838
Mottagna reaktioner
458
Poäng
537
Är verkligen ingen expert på VV och deras pointsystem), men tycker att det verkar funka bra för många. Ett tips jag ändå kan bidra med är deras podd (WW-podden). De bjuder in främst in medlemmar som har lyckats göra en positiv viktresa med VV och det är både lärorikt (främst då ifråga om just VV) och inspirerande. Finns på Spotify till exempel.

Myra

V.I.P & LF entusiast
Årets mest hjälpsamma
Meddelanden
8 946
Mottagna reaktioner
5 762
Poäng
3 787
Är verkligen ingen expert på VV och deras pointsystem), men tycker att det verkar funka bra för många. Ett tips jag ändå kan bidra med är deras podd (WW-podden). De bjuder in främst in medlemmar som har lyckats göra en positiv viktresa med VV och det är både lärorikt (främst då ifråga om just VV) och inspirerande. Finns på Spotify till exempel.
Ja det verkar som att deras koncept fungerar. Kände inte till podden du tipsar om, ska kolla upp det.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp