• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Någon annan som tänker tillbaka?

magdaa

Kunnig medlem
Poäng: 467
Blev medlem
4 Februari 2018
Meddelanden
215
Mottagna reaktioner
330
Poäng
467
Jag kan absolut känna igen mig i att det blir mer och mer sällan. Det är vissa lägen som det kan komma men det finns ingen ångest längre, absolut inte :)

Vi har verkligen lika liv när det gäller känslan för ekonomin. @Släpptallt
Både bakåt och framåt verkar det som. Skönt att höra någon mer, som har det som jag.

En hjälp kanske för er som nu sliter era hår. Den tiden har jag haft, och mådde apa! Men man kan få hjälp.

Så tacksam för att ha fått en extra chans i livet att komma tillbaka. 4 år och 4 mån kvar. Med betalningsfri juni+semesterersättning och december så måste det gå.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Klar_fd_Släpptallt

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 367
Blev medlem
6 Mars 2016
Meddelanden
1 656
Mottagna reaktioner
2 115
Poäng
1 367
Vi har verkligen lika liv när det gäller känslan för ekonomin. @Släpptallt
Både bakåt och framåt verkar det som. Skönt att höra någon mer, som har det som jag.

En hjälp kanske för er som nu sliter era hår. Den tiden har jag haft, och mådde apa! Men man kan få hjälp.

Så tacksam för att ha fått en extra chans i livet att komma tillbaka. 4 år och 4 mån kvar. Med betalningsfri juni+semesterersättning och december så måste det gå.
Det verkar finnas många likheter :)
 

Kimsan72

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 907
Blev medlem
18 Augusti 2017
Meddelanden
5 955
Mottagna reaktioner
6 148
Poäng
3 907

Klar_fd_Släpptallt

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 367
Blev medlem
6 Mars 2016
Meddelanden
1 656
Mottagna reaktioner
2 115
Poäng
1 367
Haha...sant. Mycket fint ute på näset :). När jag fyllde 50 förra året blev jag bjuden av mina kompisar så vi spelade Falsterbo, Flommen och Ljunghusen. Tyvärr var det grått och kallt men jag skall åka tillbaka när det är lite varmare :)
 

magdaa

Kunnig medlem
Poäng: 467
Blev medlem
4 Februari 2018
Meddelanden
215
Mottagna reaktioner
330
Poäng
467

EXAKT!! så tänker jag! Lever fullt ut av stunden. En stund i solstolen med en bra pod.
Jag har också lärt mig att titta! Att öppna ögonen och ta in det jag ser.

Vad ser jag?
Jo, mina barn, vänner, mitt hem, mitt nya jobb som jag stortrivs med. Solen, jag ser och njuter av naturen. Tacksamheten av att få vara fysiskt frisk. Försöker SE med mina ögon vad jag har. Då går det också lättare. Men har såklart tagit sin tid, då jag tidigare mycket mer bara kände.

@Kimsan72 du fixar det♥️
 

Klar_fd_Släpptallt

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 367
Blev medlem
6 Mars 2016
Meddelanden
1 656
Mottagna reaktioner
2 115
Poäng
1 367
Nu vet jag inte om det är möjligt mht till vart alla bor vilket jag inte vet ett dugg om men tanken har slagit mig några gånger att det vore kul att träffas IRL nånstans över en kopp kaffe och prata om våra olika erfarenheter :)
 

Kimsan72

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 907
Blev medlem
18 Augusti 2017
Meddelanden
5 955
Mottagna reaktioner
6 148
Poäng
3 907
@magdaa jag är dessvärre inte riktigt där Ni är ännu... där lugnet har infunnit sig, vill säga... Mitt helvete har knappt ens börjat med med alla krav, KF - VANMAKTEN...men det är just här och NU som jag är GALET TACKSAM över att allt detta kommer ske under just denna sommaren då jag har möjligheten att likväl gå ut och insupa sommaren, värmen, glada, härliga människor, solstolen, havet inpå knuten, rosé vinet och hoppas att det ska kunna få en lindrande effekt på den ångest som genomsyrar mitt liv...

@Släpptallt ja, det skulle vara galet trevligt - att få krama Er alla - att SE att ingen av oss är några galna FREAKS - utan människor som "bara" har handlat "litta" fel... ;)
 

Klar_fd_Släpptallt

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 367
Blev medlem
6 Mars 2016
Meddelanden
1 656
Mottagna reaktioner
2 115
Poäng
1 367
@magdaa jag är dessvärre inte riktigt där Ni är ännu... där lugnet har infunnit sig, vill säga... Mitt helvete har knappt ens börjat med med alla krav, KF - VANMAKTEN...men det är just här och NU som jag är GALET TACKSAM över att allt detta kommer ske under just denna sommaren då jag har möjligheten att likväl gå ut och insupa sommaren, värmen, glada, härliga människor, solstolen, havet inpå knuten, rosé vinet och hoppas att det ska kunna få en lindrande effekt på den ångest som genomsyrar mitt liv...

@Släpptallt ja, det skulle vara galet trevligt - att få krama Er alla - att SE att ingen av oss är några galna FREAKS - utan människor som "bara" har handlat "litta" fel... ;)
Vi får väl se till att lösa det då :)
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp