• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Någon med erfarenhet av Komplett Bank

T

Tada

Gäst
Poäng: 0
Hej

Även om det är en kredit så sabbar den säkert i början men betalar du på den och den sjunker så på sikt kommer den inte påverka betyget så mycket tror inte jag .
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

CJ81

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
10 Mars 2017
Meddelanden
525
Mottagna reaktioner
161
Poäng
357
Blev nyss beviljad ett lån på 300 000kr hos komplett med ytterligare 150000 i kvarstående kredit visserligen till hög ränta men eftersom jag ska lösa skitlån så skulle min månadskostnad ändå sänkas rejält. Vet ni om dom skickar fakturor osv hem eller om allt sköts digitalt. Någon som har dom som vet hur uc påverkas?
Allt sköts digitalt. Mycket smidigt.
Jag fick dåligt kreditbetyg när skulden reggades men nu är betyget på åt rätt håll igen, månad för månad. Så värt det för mig som hade en hopplös situation.
 
B

Behövandes

Gäst
Poäng: 0
Allt sköts digitalt. Mycket smidigt.
Jag fick dåligt kreditbetyg när skulden reggades men nu är betyget på åt rätt håll igen, månad för månad. Så värt det för mig som hade en hopplös situation.
Ok, hur mycket har du i lån hos dom och hur mycket påverkar det din uc? . Behövde du komplettera med något?
 

CJ81

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
10 Mars 2017
Meddelanden
525
Mottagna reaktioner
161
Poäng
357
Ok, hur mycket har du i lån hos dom och hur mycket påverkar det din uc? . Behövde du komplettera med något?
Jag blev beviljad maxgränsen.
Betyget steg ca 20 % men har nu efter tre månader gått ner 11% och kommer nog fortsätta gå ner.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 254
Mottagna reaktioner
13 377
Poäng
8 917
Steg betyget 20% på grund av en UC-förfrågan?
 

Shimmershell

Medlem
Poäng: 7
Blev medlem
4 Oktober 2013
Meddelanden
12
Mottagna reaktioner
2
Poäng
7
Apropå Komplett, beställde en sketen eltandborste från Komplett.se. Tandborsten fanns ej i lager så valde, dumt nog, faktura för att slippa betala för något jag ej kunde få direkt. De tog full UC och betyget hoppade upp från dåvarande 12,3% till 20%. Komplett Bank tycks inte vara bra för UC-betyget...
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 254
Mottagna reaktioner
13 377
Poäng
8 917
Jaha då förstår jag!
Vilket belopp hade du innan lånet respektive efter du fick detta?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp