• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Någon med erfarenhet av Komplett Bank

  • Nystartslån
  • Lån utan UC
B

Behövandes

Gäst
Poäng: 0
det var för bra för att vara sant. Dom ringde och skickade mail igår om att jag skulle signera avtalet för att få pengarna utbetalde men när jag väl gjorde det så fick jag idag besked om avslag....
 

IHope

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 587
Blev medlem
18 Oktober 2017
Meddelanden
1 783
Mottagna reaktioner
415
Poäng
587
det var för bra för att vara sant. Dom ringde och skickade mail igår om att jag skulle signera avtalet för att få pengarna utbetalde men när jag väl gjorde det så fick jag idag besked om avslag....
Du sökte via axo finans?
Vad jag vet säger dem bara ” det bästa” erbjudandet, bara ett, så kanske du fick flera erbjudanden men dem sa bara den bästa? Skicka mail eller ring till axo och fråga om du fick flera erbjudanden och kanske välja nån av dem... tror det ska funka att välja en annan (om du har flera erbjudanden) om/när du fick avslag ...
 
T

Thabo

Gäst
Poäng: 0
Har hamnat riktigt i skiten som så många andra. Har 500000 hos komplett bank och betalt in ränta bara i ca 6 mån. Alltså inte lyckats amortera ngt. Hur många lån o krediter som möjligt och nått vägens ände. Några har gått till inkasso men inget till fogden ännu. Hur e chanserna om man ringer komplett bank och berättar hela skiten att det kommer gå till fogden om inte de kan hjälpa en med snällare avbetalningen. Slippa räntan och bara amortera m m? Någon som känner till detta?
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
25 847
Mottagna reaktioner
12 597
Poäng
9 787
Har hamnat riktigt i skiten som så många andra. Har 500000 hos komplett bank och betalt in ränta bara i ca 6 mån. Alltså inte lyckats amortera ngt. Hur många lån o krediter som möjligt och nått vägens ände. Några har gått till inkasso men inget till fogden ännu. Hur e chanserna om man ringer komplett bank och berättar hela skiten att det kommer gå till fogden om inte de kan hjälpa en med snällare avbetalningen. Slippa räntan och bara amortera m m? Någon som känner till detta?

Slippa räntan är nog chansen ganska nära noll. Möjligen få lite sänkt pga skötta betalningar.
 

johansson86

Kunnig medlem
Poäng: 207
Blev medlem
7 Januari 2020
Meddelanden
271
Mottagna reaktioner
66
Poäng
207
någon som vet om dessa rapporterar in till uc idag 31:e eller är det senare?
Vågar man plocka ut lite pengar imorgon redan för att inte få med det på ucn i mitten av april?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp