- Meddelanden
- 1 508
- Mottagna reaktioner
- 443
- Poäng
- 637
Efter en vecka har jag inte fått nåt, bara via mejl alltSkickar dom nå hem?
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
Efter en vecka har jag inte fått nåt, bara via mejl alltSkickar dom nå hem?
Nej det gör de inte, bara första gången när man blir kund sa de till mig när jag ställde den frågan.Någon som vet om dem tar en ny bisnode varje gång man lägger in en ny faktura?
Det är så märkligt, mina har inte ens gått till delbetalningskontot? Det står att det ska göra det automatiskt efter förfallodagen?De har en hel del som behöver fixas. Bl a loggade jag in för att ändra beloppet som skulle dras den 26/6 för några dagar sedan men det gick inte, det stod att det inte går att ändra pga det är för nära dragningen. Loggade in idag för att ändra inför dragningen i slutet av juli och fick samma meddelande hahaha. Men kundtjänst säger att man kan ändra beloppet som ska dras. Nope!
Annars har de räddat mig den här månaden, kunde lägga in tre fakturor.
Jo, precis... om du inte betalar fakturorna så läggs de till delbetalningskontot i månadsskiftet. Förfallodatum brukar alltid vara den 25:e i månaden. Så i månadsskiftet övergår de obetalda fakturorna till delbetalning. För mig har det funkat. Men det är väldigt svårt att få överblick vad som är vad när man loggar in.Det är så märkligt, mina har inte ens gått till delbetalningskontot? Det står att det ska göra det automatiskt efter förfallodagen?
Man börjar med 3000 kr. Vet dock inte när det höjs men jag har mejlat och frågat hur stort utrymme jag har och fått svar att jag har 5000 kr och så mkt har jag lagt in räkningar på sammanlagt till dagens datum.Trodde 3000 var max hos dessa?
Tror 5000 är max just nu. Det var det dem svarade mig. Man måste ha gjort 2 inbetalningar för att få 5000krOk jag trodde oxå 3000kr var Max , hur högt tak kan man höja till framöver då ?
Är gränsen 5000 kr ganska nytt någon som vet?Tror 5000 är max just nu. Det var det dem svarade mig. Man måste ha gjort 2 inbetalningar för att få 5000kr
Varje enskild faktura får inte överstiga 1500 kr men du kan t ex lägga två fakturor å 1500 kr var eller flera mindre belopp inom ditt kreditutrymme. Alla tror jag börjar med ett kreditutrymme på 2000 eller 3000kr, minns inte exakt.Det står ju upp till 1500 kr för en faktura på deras sida. Så man kan ladda upp flera fakturor eller vad?
Nej inte vad jag vet. De sa fr början att kreditgränsen kommer kunna höjas efter några korrekta inbetlaningarÄr gränsen 5000 kr ganska nytt någon som vet?
Det är bra att ha som plan BHoppas dom höjer till 10k

Nej inte när de betalar räkningen, bara när man blir nykund!Tar dom en Bisnode på er när dom betalar er räkning?
Ok, visste inte om det. Ska prova med mer då.Varje enskild faktura får inte överstiga 1500 kr men du kan t ex lägga två fakturor å 1500 kr var eller flera mindre belopp inom ditt kreditutrymme. Alla tror jag börjar med ett kreditutrymme på 2000 eller 3000kr, minns inte exakt.
Ser dock att det står på sidan.De brukar vara förvalt betala direkt
Nä och det är rätt dumt, inte ens med olika belopp och mer än en månad emellan... Hoppas de ändrar på det.Går inte betala 2 gånger på samma lån som kör samma ocr varje månad.
Det är dåligt, har mejlat dem om det redan i våras och då så de att det var bra förslag och att de skulle jobba på det.Går inte betala 2 gånger på samma lån som kör samma ocr varje månad.
Mejla dem, ju fler mejlar om det desto större chans att de ändrar.Nä och det är rätt dumt, inte ens med olika belopp och mer än en månad emellan... Hoppas de ändrar på det.
Redan gjort så klart... Men håller med maila ni andra med..Mejla dem, ju fler mejlar om det desto större chans att de ändrar.
Får väl en påminnelse och till slut inkasso som på alla andra ställenVad händer om man inte kan betala faktura hos dem denna månad? Handlar om delbetalning hos de.
Jag har haft ett ärende hos billecta inkasso och ser att alla mina fakturor som jag har hos billender ligger där också. Går då billender fakturor direkt till kronofogden efter påminelsen.Får väl en påminnelse och till slut inkasso som på alla andra ställen
Jag har haft samma problem fast hos smspengar.Är det bara jag som har problem med att ej kan identifiera mig mot tink. ?
Får svar varje gång av Billender att jag ska prova en länk.
Har sparbanken förövrigt.
Var hittar du att det står kreditutrymme 0 kr?Betalade en faktura med billender för 1500 för två veckor sen och valde delbetalning 500 x3. Betalade första 500 men står fortfarande kreditutrymme 0 kr. Har man alltså bara 1500 i början? När får man 2500 eller mer i kreditutrymme?
Akutell kontokredit 0 kr står det.Var hittar du att det står kreditutrymme 0 kr?