• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Något bra jag gjort idag -tråden

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 559
Mottagna reaktioner
6 140
Poäng
4 147
Bra idag, druckit kaffe. Ringt och fixat och ordnat pengar till räkningen som skulle betalas.

Vet inte om det är bra men idag har jag blivit arg på någon och jag har ingen diagnos, är utredd, fattar inte varför jag inte står ut med andra vuxna människor som jag tycker är elaka. Måste vara någon undertryckt social fobi eller något.
Jag är jättetrevlig ..mestadels men upplever andra som dömande eller något annat som jag inte gillar och river upp himmel och jord (genom att skälla ut dem per text) och kontaktar högre instanser och gör situationen värre för att jag måste trycka till
ordentligt för att lugna min inre frustration. Folk tror att jag är jättesweet och inte kan bli arg och skrattar åt mig när jag säger att jag vågar säga ifrån. "Haha, yeah right mig lurar du inte" ungefär. Är så irriterad på andra som underskattar mig. Tonlägen i röster som irritation får mig jätteosäker.
Ska jag söka hjälp??? Jag vill ha vänner men är väldigt ensam för att jag är rädd för människor. Jag tänker att alla kan vara en potentiell mördare och jag vågar knappt säga åt folk men gör det ändå och får inte ett förlåt utan snarare blir människor hotfulla och arga. Är alla bara starka och struntar i allt och jag är någon hyperkänslig person kanske...
Min man är sådär lugn, obrydd och mindre impulsiv. Jag är lite avundsjuk men är glad att jag lär mig av honom. Jag är väldigt impulsiv enligt iq.testet men väldigt logisk. Hur fan går det ihop.
Tänker du att alla är potentiella mördare eller tror du det.?
Är kanske inte så gynnsamt att skapa vänner om det är inställningen.
Det är bra att markera om någon behandlar en orättvist. - :)
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Per1975

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
29 December 2018
Meddelanden
2 139
Mottagna reaktioner
1 302
Poäng
997
Tänker du att alla är potentiella mördare eller tror du det.?
Är kanske inte så gynnsamt att skapa vänner om det är inställningen.
Det är bra att markera om någon behandlar en orättvist. - :)

Hehe, nja jag vet att det inte är så men jag blir rädd av att se svenska fall och sånt. Hur sjuka folk är. Jo, men jag ångrar att jag skriver saker som människor kan ta illa upp över men i stunden tycker jag att personen förtjänade att jag blev sur, sen går jag och har dåligt samvete ...hela livet.
Obs det här gäller andra vuxna och inte vänner, partner, familj eller barn.
 

Per1975

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
29 December 2018
Meddelanden
2 139
Mottagna reaktioner
1 302
Poäng
997
Allt går bra för mig ekonomiskt. Det finns inga speciella nyheter just nu. Går inte back en massa<3
 

Per1975

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
29 December 2018
Meddelanden
2 139
Mottagna reaktioner
1 302
Poäng
997
Från ena dagen till den andra? Det är verkligen tvära kast i ditt liv Lila.

Jag fick ju in 70 000 för två veckor sen så det har inte hänt igår direkt men det ser ganska bra ut nu på grund av att jag tar tag i saker.
 

Per1975

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
29 December 2018
Meddelanden
2 139
Mottagna reaktioner
1 302
Poäng
997
Igår betalade jag en räkning på 2700 kr som var viktig och jag är fortfarande inte i riskzonen för anmärkning och på torsdag ska jag betala av ett till lån på 6000 kr, dodgar anmärkning hela tiden.

Jag klarar mig, jag kan till och med betala 10 000 extra in på lån den här månaden.
 

Per1975

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
29 December 2018
Meddelanden
2 139
Mottagna reaktioner
1 302
Poäng
997
Från ena dagen till den andra? Det är verkligen tvära kast i ditt liv Lila.

Det är verkligen inte tvära kast i mitt liv med mina mått mätt, jag tycker att ingenting händer men jag är väl extremt produktiv och uttråkad. Lade ut 60 grejer på två dagar på tradera, virkar kläder, målar, möblerade om hela huset, :D
 

Floppen

V.I.P
Poäng: 477
Blev medlem
1 September 2018
Meddelanden
469
Mottagna reaktioner
361
Poäng
477
Det är verkligen inte tvära kast i mitt liv med mina mått mätt, jag tycker att ingenting händer men jag är väl extremt produktiv och uttråkad. Lade ut 60 grejer på två dagar på tradera, virkar kläder, målar, möblerade om hela huset, :D

Jo det är klart, det beror ju på vilket perspektiv man ser det från. :)
 

Per1975

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
29 December 2018
Meddelanden
2 139
Mottagna reaktioner
1 302
Poäng
997
Bra idag:
Ringt inkassobolag och försäkringskassan.
Anmält mig till cirka 10 tävlingar med motiveringar. Ska fortsätta med det nu. Typ H&m vinn resa, inredning, inga shady (förhoppningsvis) utan kända företag. Vann något värt 2000 kr i våras i en tävling på Facebook som jag sålde för samma summa så det går ju.
Lagt upp en sak på tradera.
Sålt något för 50 kr på tradera.
Köpt saker för en femma styck jag kan tjäna på.
Storhandlat.
Bakat bröd både igår och idag. :)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp