• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Något bra jag gjort idag -tråden

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Loppan

V.I.P
Poäng: 577
Blev medlem
26 April 2013
Meddelanden
891
Mottagna reaktioner
542
Poäng
577
YAY you truly rock girlfriend !!! ❤️ Vi kan fortsätta med det bästa som finns ...(förutom karlar :D) hästarna!!
Herre jösses, vad hästarna och stallet gjort mycket för mitt välbefinnande !!!

Njut av Ditt vin... love it ❤️
Ja, alltså utan hästarna vore jag bara halv, och det är helt fantastiskt att få utöva intresset gratis, när man är fattiglapp :D Håller däremot inte med om att karlar är bland det bästa som finns :eek:, den senaste visade sig vara ett pucko med sjukt kontrollbehov, så han kasserades :mad: Har inte orkat ta tag i den biten igen:p Tack, jag ska dricka massor o bara njuuuta, ha en bra helg fina Kimsan ❤️
(Jag börjar redan bli lurig, hehe)
 
Senast ändrad:
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Kimsan72

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 907
Blev medlem
18 Augusti 2017
Meddelanden
5 955
Mottagna reaktioner
6 148
Poäng
3 907
Ja, alltså utan hästarna vore jag bara halv, och det är helt fantastiskt att få utöva intresset gratis, när man är fattiglapp :D Håller däremot inte med om att karlar är bland det bästa som finns :eek:, den senaste visade sig vara ett pucko med sjukt kontrollbehov, så han kasserades :mad: Har inte orkat ta tag i den biten igen:p Tack, jag ska dricka massor o bara njuuuta, ha en bra helg fina Kimsan ❤️
(Jag börjar redan bli lurig, hehe)

:D Skön känsla... :D Synd att ja måste in & jobba ett par timmar imorgon annars hade ja nog tagit ett glas eller två idag... Har hittat ett AMAZING rosé vin (ADOBE) som ja inte kan få nog av...
Ha en underbar kväll - in i dimman ❤️
 

Per1975

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
29 December 2018
Meddelanden
2 139
Mottagna reaktioner
1 302
Poäng
997
Har varit ute stor del av dagen i skog och natur, lämnat in en massa saker till försäljning med...
Planerar att bygga en egen grillplats med mannen och vi tittade på hur en annan gjort på Google och det var så snett och felbyggt fast han varit noga att vi bara grät av skratt. Det var längesen jag grät av skratt! En bra dag. :)
 

Per1975

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
29 December 2018
Meddelanden
2 139
Mottagna reaktioner
1 302
Poäng
997
Inget intressant egentligen att komma med idag. Loppisen steg från 170 kr till lite över 800, slängde ut lite fler saker. Köpte sköna, fotriktiga skor på myrorna, tog ut 800 kr från ett fondkonto som var bortglömt och hade ytterligare 600 i ett sparkonto som blev ett plus i kassan.
Grillade och var i solen... köpte m&ms för att jag var så sugen. Ringde en massa till låneföretag och andra ärenden och skickade runt intyg. Dagen gick lite fort, sov två omgångar under dagen. Mår bra ! :) orkar inte stressa, prioriterar att rensa, städa och sälja saker och att vara ute mycket men känner att jag behöver ta det lugnt och metodiskt.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 361
Mottagna reaktioner
13 444
Poäng
8 917
När är det dags för att föda Lilaros?
 

Per1975

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
29 December 2018
Meddelanden
2 139
Mottagna reaktioner
1 302
Poäng
997
Drog in ca 330 kr på tradera idag, 75 kr på loppis, inget inhandlat. Prismärkte nya saker x35 kanske och tvättar upp mer kläder att sälja.
Sov till efter 12 och sov en stund efter middagen. Var ute en hel del i solen. ^_^
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp