• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Något bra jag gjort idag -tråden

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

HammarbyAlex

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
9 Maj 2019
Meddelanden
632
Mottagna reaktioner
399
Poäng
487
Har tränat och packat för flytt. Så taggad på en ny start med nytt jobb! Kommer ha ett fast jobb och två extra vid sidan av för att få in några tusenlappar i månaden. Så taggad på att bli skuldfri och att jobba med något jag trivs med (ska samtidigt gå tvåårig utbildning för att nischa mig och få jobb enklare) :)
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Per1975

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
29 December 2018
Meddelanden
2 139
Mottagna reaktioner
1 302
Poäng
997
Har tränat och packat för flytt. Så taggad på en ny start med nytt jobb! Kommer ha ett fast jobb och två extra vid sidan av för att få in några tusenlappar i månaden. Så taggad på att bli skuldfri och att jobba med något jag trivs med (ska samtidigt gå tvåårig utbildning för att nischa mig och få jobb enklare) :)

Najs :)
 

Per1975

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
29 December 2018
Meddelanden
2 139
Mottagna reaktioner
1 302
Poäng
997
En vecka i sjukhussäng, snyft :(
 

Bilagor

  • 286A4D4E-D85E-4D54-BBF1-82F6F1AD9D17.jpeg
    286A4D4E-D85E-4D54-BBF1-82F6F1AD9D17.jpeg
    1.7 MB · Visningar: 40

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 358
Mottagna reaktioner
13 444
Poäng
8 917
Har tränat och packat för flytt. Så taggad på en ny start med nytt jobb! Kommer ha ett fast jobb och två extra vid sidan av för att få in några tusenlappar i månaden. Så taggad på att bli skuldfri och att jobba med något jag trivs med (ska samtidigt gå tvåårig utbildning för att nischa mig och få jobb enklare) :)

Snyggt jobbat! Så förändrar man en destruktiv tillvaro. Tar tag i saker och satsar på utbildning,jobb och sin hälsa!
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 807
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 572
Mottagna reaktioner
7 001
Poäng
4 807
Inte idag men imorgon kommer jag att göra en superbra sak... kommer att jobba på mitt extrajobb från 8.30 på morgonen till 00.00 vid midnatt... för det kommer jag att få in ca 2000 kr som kommer gå till räkningar! Fast rent psykiskt känns det bättre om jag tänker att pengarna kommer att gå till semestern:confused:
 

Per1975

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
29 December 2018
Meddelanden
2 139
Mottagna reaktioner
1 302
Poäng
997
Idag har jag tvättat två tvättar, samlat en kartong med kläder som ska säljas och samlat en kartong med random saker att sälja. Städat i huset, flyttat möbler. Betalat två brådskande räkningar som var väldigt viktiga.

På pengafronten är det väldigt dött just nu på grund av att jag måste sälja mycket och det ligger så mycket jobb i det. Känner mig lite förbannad inombords, hatar att vänta och ljusningen är väl i april nästa år.
Har ingenting hos inkasso eller kronofogden men går back mycket varje månad och klarar mig genom att sälja saker men sakerna kommer ju ta slut.
Skitdag. :(
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp