• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Något bra jag gjort idag -tråden

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 559
Mottagna reaktioner
6 142
Poäng
4 147
Haha, om du bara visste! Närmar mig förlossning och har rätt ont när jag rör mig så det är ministeg i rätt riktning. Vågar inte köra på.
Är du dessutom höggravid ?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 358
Mottagna reaktioner
13 444
Poäng
8 917
Kopplat av.
 

Per1975

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
29 December 2018
Meddelanden
2 139
Mottagna reaktioner
1 302
Poäng
997
Är du dessutom höggravid ?

Nja, har ett tag kvar till bf. Har jobbat heltid och sålt 300 saker nu i vår på tradera och har några andra ungar och har slutfört en treårig utbildning. Börjar känna att jag ska softa. :D vill betala bort struntlån men är lycklig över att må okej och ha min familj.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 358
Mottagna reaktioner
13 444
Poäng
8 917
Hur fan får du tiden att gå runt. Jag jobbar 20h i veckan och har 1 barn bara, hinner knappt duscha utan att känna mig stressad..
Så är du där, höggravid. 10 barn i huset, säljer 300 prylar i veckan, jobbar heltid, skriver här och tar kandidatexamen i någon avancerad utbildning.
Jösses....
 

Per1975

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
29 December 2018
Meddelanden
2 139
Mottagna reaktioner
1 302
Poäng
997
Hur fan får du tiden att gå runt. Jag jobbar 20h i veckan och har 1 barn bara, hinner knappt duscha utan att känna mig stressad..
Så är du där, höggravid. 10 barn i huset, säljer 300 prylar i veckan, jobbar heltid, skriver här och tar kandidatexamen i någon avancerad utbildning.
Jösses....

Vet inte, gillar att utvecklas och göra något nytt hela tiden som att skriva artiklar eller göra konstutställning eller något men känner också att tiden är knapp. Ska bli skönt att vila och skriva en bok eller något när jag ammar. Hahaha.
Tror ofta jag är sämre så jag kanske försöker kompensera.
 

Per1975

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
29 December 2018
Meddelanden
2 139
Mottagna reaktioner
1 302
Poäng
997
Och Terry, ingen med barn hinner duscha .. det är torrschampo och vaska sig i handfatet som gäller mellan varven, man får se till att barnet är helt och rent och tumma på sin egen hygienxD
 

Per1975

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
29 December 2018
Meddelanden
2 139
Mottagna reaktioner
1 302
Poäng
997
Menade inte att det skulle vara en skryttråd, jag är absolut inte perfekt... bara tänker att det är bra att påminna sig om att man gör något bra. Jag är också trött och sliten som andra, har jobbångest och oro över ekonomi men tänker hålla humöret uppe så gott det går för att jag är glad över att ha överlevt spelträsket och kommer kunna klara mig med bara lån. Tänk på alla hemska historier, man får se sig som en av the lucky ones.
 

Hmm

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
11 Februari 2019
Meddelanden
1 009
Mottagna reaktioner
426
Poäng
557
Adhd can be magical powah.
Lilaros vill bara gott, keep going.
Samma energi som köpt 1000 saker, kan sälja 1000 saker
 

A27

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
7 September 2018
Meddelanden
1 073
Mottagna reaktioner
445
Poäng
557
jag köpte en hel kundkorg med bönor (kidneybönor och Black eye bönor) för 2kr per förpackning, en förpackning är lagom till en måltid, lite salt, peppar och chili så blir det relativt gott. så mina två måltider på jobbet idag gick på 4kr :)
 

Andersse

Kunnig medlem
Poäng: 207
Blev medlem
8 Februari 2016
Meddelanden
157
Mottagna reaktioner
75
Poäng
207
Jag sa upp mitt Flexkonto klapp på axeln för det!

Så regnade det väldigt så jag stannade bilen och tog upp en främling och skjutsade han dit han skulle på rehab träning.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp