• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Nån mer som ska ansöka om förtidsåterbetalning av skatteåterbäringen??

tussan

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
22 Mars 2014
Meddelanden
1 463
Mottagna reaktioner
417
Poäng
557
Förra året ansökte jag om förtids återbetalning av skatteåterbäringen och fick loss ca 10 tusen i januari,vilket räddade mig från kronofogden. Nu börjar de knacka lite o ekonomin igen då jag inte börjar jobba förens i april och min föräldrar penning snart tar slut.. Tänkte prova o ansöka igen i januari för o se om jag kan få loss lite om jag får tillbaka nå på skatten förstås.

Fler som som ska ansöka ?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 677
Blev medlem
8 Maj 2020
Meddelanden
2 643
Mottagna reaktioner
2 535
Poäng
1 677
Förra året ansökte jag om förtids återbetalning av skatteåterbäringen och fick loss ca 10 tusen i januari,vilket räddade mig från kronofogden. Nu börjar de knacka lite o ekonomin igen då jag inte börjar jobba förens i april och min föräldrar penning snart tar slut.. Tänkte prova o ansöka igen i januari för o se om jag kan få loss lite om jag får tillbaka nå på skatten förstås.

Fler som som ska ansöka ?
Hur gör man det? Behövs det nån särskild orsak till varför man ska få de tidigare ?
 

tussan

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
22 Mars 2014
Meddelanden
1 463
Mottagna reaktioner
417
Poäng
557
Hur gör man det? Behövs det nån särskild orsak till varför man ska få de tidigare ?


Jag gick in på Skatteverket o skrev ut den där lappen förtids återbetalning av skatt o fyllde i sen skrev ja ut fem löne specifikationer oxå för dom ville tydligen ha de o så lämna ja in ansökan på Skatteverkets kontor..man kan skicka me posten med...så va de bara o avakta.

Jag hade en skuld hos kronofogden då samt mer påväg så därför jag fick de beviljat...Nu kommer ekonomin bli kämpig o vill inte hamna där igen så ska se om ja får beviljat denna gång med:(
 

Annolsson58

Kunnig medlem
Poäng: 62
Blev medlem
6 Januari 2020
Meddelanden
119
Mottagna reaktioner
11
Poäng
62
Förra året ansökte jag om förtids återbetalning av skatteåterbäringen och fick loss ca 10 tusen i januari,vilket räddade mig från kronofogden. Nu börjar de knacka lite o ekonomin igen då jag inte börjar jobba förens i april och min föräldrar penning snart tar slut.. Tänkte prova o ansöka igen i januari för o se om jag kan få loss lite om jag får tillbaka nå på skatten förstås.

Fler som som ska ansöka ?
Kan man få detta utbetalt tidigast i januari i så fall eller hur funkar det? Kan jag ansöka om det nu ?
 

tussan

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
22 Mars 2014
Meddelanden
1 463
Mottagna reaktioner
417
Poäng
557
Kan man få detta utbetalt tidigast i januari i så fall eller hur funkar det? Kan jag ansöka om det nu ?


Jag ansökte i början av januari sen kom utbetalningen i mitten av januari om ja inte mins fel...OM man ska få tillbaka nå förstås. Vet inte om man kan ansöka tidigare?? Tror de måste va i januari på nya året men ja kan ha fel?
 

Ljusare_Tider

Viktig medlem
Poäng: 102
Blev medlem
22 Oktober 2018
Meddelanden
67
Mottagna reaktioner
20
Poäng
102
Postade min ansökan 30/12 och nu vid 22.50 så fick jag ett beslut att det har beviljats och betalats ut i kivra.

Oerhört snabb hantering måste jag säga och är dessutom supernöjd då det släckte hela min skuld hos KFM vilket gör att jag slipper löneutmätning som skulle ha startat i januari :D
 

Trocca

Aktiv medlem
Poäng: 32
Blev medlem
27 September 2018
Meddelanden
38
Mottagna reaktioner
5
Poäng
32
Postade min ansökan 30/12 och nu vid 22.50 så fick jag ett beslut att det har beviljats och betalats ut i kivra.

Oerhört snabb hantering måste jag säga och är dessutom supernöjd då det släckte hela min skuld hos KFM vilket gör att jag slipper löneutmätning som skulle ha startat i januari :D

Grattis!
Om jag förstod informationen på sidan rätt behöver man bifoga lönespecifikationer och ange hur mycket ränta man betalat under året, stämmer det ?

mvh
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 10 087
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 869
Mottagna reaktioner
13 097
Poäng
10 087
Nej jag ska inte ansöka om något sånt..
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp