Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Loanstep - Lån utan UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Lån utan UC

Nån som fått hjälp av skuldsanera.com?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Klar_fd_Släpptallt

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 217
Meddelanden
1 566
Mottagna reaktioner
1 992
Poäng
1 217
Instämmer. Jag sökte också själv. Förstår inte vad man ska ha en skuldrådgivare till överhuvudtaget. Kan man inte ens fylla i en ansökan eller ett formulär själv så bör man nog fundera på ens egen existensberättigande eller sjukskriva sig på obestämd tid.

Personligen hade jag skämts som en hund om jag behövt gå till en skuldrådgivare för att få hjälp med att fylla i ett formulär.

Tragiskt att vuxna människor inte klarar av att fylla i ett enkelt formulär.

Kan låta cynisk och spydig i tonen, jag vet. Men jag blir innerligt trött på folk som använder sig av en skuldrådgivare när det är lätt som en plätt att fylla i ansökan själv med bank-id:tummen:
Oerhört dumt inlägg. Otrevligt, okänsligt och utan insikt för hur andra kan ha det och vilka skäl man har för att vilja eller behöva ta hjälp.

Senast ändrad:
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 347
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Meddelanden
24 355
Mottagna reaktioner
11 763
Poäng
8 347
Kanske borde skapas någon Varningstråd för sådana här "företag"? Det är förmodligen mer effektivt än att skriva om hur bra man är själv och hur korkade andra är.
Hjälper inte, tar typ 7 inlägg så är diskussionen överflyttad till bra recept på kycklingsallad eller vilken man kan få billån hos

Varitmedförr

V.I.P
Poäng: 477
Meddelanden
412
Mottagna reaktioner
304
Poäng
477
Ett seriöst forum borde utesluta medlemmar med upprepade kränkande inlägg.

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 347
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Meddelanden
24 355
Mottagna reaktioner
11 763
Poäng
8 347
Men jag tror att trådskaparen fått så mycket svar det går, att det är dumt att betala för det kommuner erbjuder gratis. Låser ihop innan kränkningar hit och dit eskalerar och tråden tappar fokuset.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp