• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Ni som fått lån på Remember/Balanzia

robbisen

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
2 Oktober 2018
Meddelanden
180
Mottagna reaktioner
54
Poäng
177
Undrar om man har större chans om man söker direkt via dem eller om man har ”lika” chans att de ger erbjudande om man får via förmedlare
Precis min fundering också då jag tänk söka samlingslån i slutet på denna månad. Har 1 anmärkning som går ut mars 2020, 6ff och 3,5 i uc-risk.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Snake

V.I.P
Poäng: 297
Blev medlem
15 December 2014
Meddelanden
404
Mottagna reaktioner
120
Poäng
297
Någon som.vet vad Remember har för gräns på uc score?
Men framför allt hur många anmärkningar man får ha och hur dem ser på det?
 

robbisen

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
2 Oktober 2018
Meddelanden
180
Mottagna reaktioner
54
Poäng
177
Någon som.vet vad Remember har för gräns på uc score?
Men framför allt hur många anmärkningar man får ha och hur dem ser på det?
Tror inte dom accepterar mer än ett par anmärkningar, iallafall enligt min uppfattning. UC-gräns vet jag ej om de har, men har man anmärkning så ska man nog ha under 10%. Har sökt med 1 anmärkning när jag har legat på 13-14% och fått avslag. Tror jag hade omkring 4-6% när jag tillslut fick beviljad med 1 anmärkning.
 

Snake

V.I.P
Poäng: 297
Blev medlem
15 December 2014
Meddelanden
404
Mottagna reaktioner
120
Poäng
297
Tror inte dom accepterar mer än ett par anmärkningar, iallafall enligt min uppfattning. UC-gräns vet jag ej om de har, men har man anmärkning så ska man nog ha under 10%. Har sökt med 1 anmärkning när jag har legat på 13-14% och fått avslag. Tror jag hade omkring 4-6% när jag tillslut fick beviljad med 1 anmärkning.
Okej tack har 8.3 just nu med 5 anmärkningar varav en är utmätningsbeslut. Så uc scoren är ju okej kanske men antal anmärkningar jag känner att det kan ta stopp för
 

noninoni

Kunnig medlem
Poäng: 112
Blev medlem
31 Augusti 2013
Meddelanden
104
Mottagna reaktioner
29
Poäng
112
Någon som vet hur snabbt du har pengarna på kontot efter att du signerat Balanzialånet med bankid?
Kommer pengarna in samma dag?
Kanske beror på vilken bank du har.
Någon som har erfarenheter & vill dela dem?
 

Jappp

V.I.P
Poäng: 447
Blev medlem
10 December 2016
Meddelanden
591
Mottagna reaktioner
290
Poäng
447
Någon som vet hur snabbt du har pengarna på kontot efter att du signerat Balanzialånet med bankid?
Kommer pengarna in samma dag?
Kanske beror på vilken bank du har.
Någon som har erfarenheter & vill dela dem?
Efter att Balanzia betalade ett par lån åt mig det tog en dag innan resten av pengarna ramlade på mitt konto.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp