• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Nu behöver jag hjälp..bli beviljad ca 400k

Bowery

V.I.P
Poäng: 207
Blev medlem
8 April 2018
Meddelanden
469
Mottagna reaktioner
65
Poäng
207
Va fan.. Nu inatt då försvann min betalningsanmärkning. Skaffade då min uc direkt och kollade.. o uc score hade ökat radikalt!! Så då är frågan.. Hur ställer sig bank norwegian till hög uc? Som sagt inga anmärkningar längre.. men lendo är nog kört , uc score 28%
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Bowery

V.I.P
Poäng: 207
Blev medlem
8 April 2018
Meddelanden
469
Mottagna reaktioner
65
Poäng
207
370 000 inkomst, synliga blanco 370, var visst 16 ff på uc, underskott 28400:- och score 28 %.. Inga anmärkningar, finns det mån chans för huvudtaget tro?
 

Hjälpmiggärna

Aktiv medlem
Poäng: 127
Blev medlem
7 April 2018
Meddelanden
40
Mottagna reaktioner
34
Poäng
127
Om jag var du skulle jag vänta ut några uc för att få ner scoren, har du några som går ut innan juli?
 

IHope

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 587
Blev medlem
18 Oktober 2017
Meddelanden
1 783
Mottagna reaktioner
415
Poäng
587
Så tråkigt att du fick sämre :/
Eller så går det ner betyget om du har tid... när det har gått ett tag. Fast har ingen personlig erfarenhet.
Ibland blir betyget sämre om anmärkning försvinner (pga stor chans till ny anmärkning) har jag hört
Vilket jag själv tycker är dåligt. Om man blir av med anmärkning borde man få bättre betyg :/
 

Bowery

V.I.P
Poäng: 207
Blev medlem
8 April 2018
Meddelanden
469
Mottagna reaktioner
65
Poäng
207
Men då till min fråga.. har jag nån som helst chans att få ett större lån beviljat tro?
 

Ralle

Kunnig medlem
Poäng: 297
Blev medlem
1 December 2013
Meddelanden
178
Mottagna reaktioner
109
Poäng
297
Men då till min fråga.. har jag nån som helst chans att få ett större lån beviljat tro?

Med den scoringen och så många förfrågningar den senaste tiden, så nej. Scoringen måste ner till åtminstone 20%, och även där tror jag det är tveksamt till ett så stort samlingslån.
 

Korpen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 737
Blev medlem
21 November 2017
Meddelanden
2 395
Mottagna reaktioner
791
Poäng
737
Som sagt tidigare. UC-scoren när man har anmärkning är bara fejk. UC vet att man inte får några vettiga lån med anmärkning och då kan de dra betyget rejält. För att sedan signalera för bankerna att man nyligen blivit av med sista anmärkning och då höjer de kreditbetyget rejält.
 

Bowery

V.I.P
Poäng: 207
Blev medlem
8 April 2018
Meddelanden
469
Mottagna reaktioner
65
Poäng
207
Så.. testade ett samlingslån på BN, fick beviljat 320 000:- med en fasansfull ränta på 22 %.. Hur som helst betalar jag hellre 6000/månaden än att släppa allt till fogden som det hade blivit utav det .
Ska jag bara försöka komma ihåg alla lån och skicka in alla uppgifter till BN
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp