Långivare med aktiv utlåning

1. Brixo Kontokredit - Lån utan UC, Swish
2. Kredio - Lån utan UC
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Zmarta - Jämför lån (ny)
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Binly - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Klaralån - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Nytt lån cashbar.se

Jag har skickat två medelanden genom deras hemsida men inget svar, om dem nu ska ta ut en ansökningsavgift så e väll det minsta man kan begära ett svar

Står under ansökan att det är semesterstängt. Vet inte när du sökte men inte så konstigt du inte får svar

Ok skumt att man till slut fick svar den 16 då, handlingarna e på väg men har idag torsdag fortfarande inte fått dem, någon som vet om dem skickade med posten eller bring ?

fick mina papper förra tisdagen skickade in på en gång men har inte fått nå pengar :(

Samma här skickade in avtalet förra torsdagen men inga pengar än. Står att beviljade krediter ska behandlas som vanligt trots semester. Ringde webcredit och de skulle maila cashbar.Enda kontakten de hade under sommaren. Ska börja betala krediten i slutet av juli konstigt om man inte får några pengar förre.

Ska ringa till webcredit i morgon igen, kan ju inte vara så att man ska vänta till efter sommaren och få pengarna. Men börja betala i juli.Då får de ju stänga helt och inte beviljjakrediter som ändå inte blir utbetalda.

Moderbolaget bakom Cashbar är Webcredit. Söker du hos Cashbar, Loanit eller hos Webcredit så går ansökan till samma kille, Niklas Björklund som är ägaren av hela det bolaget dvs Webcredit. Det är han som svarar på mail hos Cashbar, Loanit och Webcredit.
Dvs han har hand om alla 3.

Är det någon somm fått utbetalat efter 13 juli(skickade in signerat avtal 12 juli der står attbrviljse krediter ska behandlas som vanligt). Pratat med webcredit men de säger at de endast har mail kontakt med cashbar under sommaren, det känns inte riktigt seriöst.

Går ju inte ens skicka mail till dem, kommer bara tillbaka.

är det någon som fått pengar utbetalt av dom ? har väntat i 2 veckor nu börjar tro att ja inte får några pengar :(

nån som fått pengar eller lyckats få tag på någon som vet något ?

cashbar

De har nog inga pengar att låna ut.

skickade mail igår till webkredit och fick svar idag och dom ursäktade sig o skyllde på mänskliga faktorn att ja fått vänt, men nu var pengarna utbetalda så ska bli kul o se om ja får nå pengar

semesterstängt

jag lästepå deras hemsida att de hade semesterstängt

Fick ett sms av Webcredit att pengarna skulle vara utbetalda i dag(återstår och se om det
kommer in några pengar de närmaste dagarna.

Jag skickade en fråga nu till deras mail för det står ju ingenstans hur man får den, men den måste ju va med. Får se om jag får nåt svar...

utbetalt cashbar

Äntligen utbetalt , ansökte den 13 juli de verkar ha kört i gång efter semestern

Hur fick du fram ansökningskod? Mailet jag skickade för att fråga har inte ens gått fram, "det var fördröjt"...

Nån som hur hur mycket man behöver tjäna (årsbelopp) för att bli godkänd?

tjänar ca 370 per år inga bet anmärkningar men mycke krediter o lån

Ok, tack för infon. Ligger klart under dig i årsinkomst. Osäkert om jag blir beviljad ens ett lägre belopp.

Kan bara nämna att jag mailade Webcredit nu och fick till svar att Cashbar har semesterstängt till slutet av augusti, är väl därför det inte går att söka. :(

Ja, jag menar det... 😱
Kunde väl åtminstone stått på hemsidan när dom öppnar igen, suck.

Fast det har ju stått hela tiden på hemsidan (ansökningsformuläret) att de öppnar igen i höst

Jo, jag tänkte mer ett datum "höst" tänker jag september, typ...

Och de hade ju stängt till sista augusti enligt dig, det stämmer ju ganska bra då :)

Igång igen?

Någon som vet om de har kommit igång igen efter sin semester, trots det som står på hemsidan?

Återigen... Tar dem UC eller använder dem sig av andra kreditupplysningaktörer.

Detta MÅSTE man kunna få ett svar på nu när trots allt många lånat av dem.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp