O
Oregistrerade
Gäst
Poäng: 0
CashBar verkar ha öppnat igen
De verkar ha öppnat butiken igen men med lägre belopp...
De verkar ha öppnat butiken igen men med lägre belopp...
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
Man får ju bara låna 1000 kronor första gången så jag väljer hellre någon annan eller har de ändrat det också ?
Någon som lånat från Cashbar nu den senaste tiden?
Hur mycket fick ni låna?
Är det ingen här som lånat från Cashbar den senaste tiden?
Mitt cashbar lån har tyvärr gått till KF för en månads missad inbetalning! Sant!
Jag lånade 15tusen kronor och har avbetalat under ett år ca 6000 kr men det mesta har ju gått till ränta så när senaste aviseringen kom så var skulden ca 13000 kronor men nu när kravet kom på hela skulden så har dom tagit med en en kapitaliserande ränta på 9000 kr utöver dom 13000 jag är skyldig! Någon som vet om detta är rätt och riktigt? Att man betalar upplupen ränta till och med den dag man betalar är ju rätt men vad är kapitaliserande ränta och en sån skyhög summa som nära på överträffar skulden?? Tacksam om någon vet och kan hjälpa mig med något svar.
Tack!
Mitt cashbar lån har tyvärr gått till KF för en månads missad inbetalning! Sant!
Jag lånade 15tusen kronor och har avbetalat under ett år ca 6000 kr men det mesta har ju gått till ränta så när senaste aviseringen kom så var skulden ca 13000 kronor men nu när kravet kom på hela skulden så har dom tagit med en en kapitaliserande ränta på 9000 kr utöver dom 13000 jag är skyldig! Någon som vet om detta är rätt och riktigt? Att man betalar upplupen ränta till och med den dag man betalar är ju rätt men vad är kapitaliserande ränta och en sån skyhög summa som nära på överträffar skulden?? Tacksam om någon vet och kan hjälpa mig med något svar.
Tack!
Funkar inte längre. Inte heller loanit!
Tyvärr har de all rätt i världen att göra det. De har tre år på sig att göra sitt krav från det att de senast hörde av sig angående skulden.
https://www.kronofogden.se/Preskription2.html