- Meddelanden
- 250
- Mottagna reaktioner
- 76
- Poäng
- 227
Trodde du jaMedlemmar. Sluta skriva i tråden vi hörs 07.00.

Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
Trodde du jaMedlemmar. Sluta skriva i tråden vi hörs 07.00.

Men då har inte eran blivit utbetald. För jag har fått utbetalt+ lovad till 07.30.Ja....you will receive your money by tomorrow noon så 7.30 som många sagt har ändrats till 12...vi får se helt enkelt men än så länge har ju inte 3 bankdagar överskridits.
Du får göra läxan med kalkylen. Ex vad får de sålt en inkassofaktura för osv. Vad blir bolaget värt med kundstock. Det är svårt med företagsekonomi men om du räknar på det i lugn och ro.
Inte om allt är som de påstår.Dem kan ju knappast säga att utbetalning har gjorts idag, om inte pengarna dyker upp 07.30 som senast
Har du fått utbetalt? Eller har någon fått det helt seriöst?Men alltså kan alla ANDAS?!
Spännande om pengarna inte kommer 07:30 imorgon, känns som att den här tråden kommer sprängas av kommentarer som ”VART FAN ÄR MINA PENGAR?!”
”Någon som fått utbetalt? De lovade ju idag”
Osv….
Men NEJ, INGEN har fått utbetalt ännu.Har du fått utbetalt? Eller har någon fått det helt seriöst?
Hur många ggr har du ställt denna fråga nu?Har du fått utbetalt? Eller har någon fått det helt seriöst?
Det är nog bluff alltingMen NEJ, INGEN har fått utbetalt ännu.
Nu får du ge dig.
Kommer inte komma någonting idag överhuvudtaget.
Sinnessjukt underhållande dockMina ögon får cancer utav att läsa det här spammandet framförallt en medlem står för. Absurt. Hur kan man ställa en och samma fråga 27 gånger på uppskattningsvis fem-sex timmar?
Personen ifråga måste ha enorma problem med att skjuta sin behovstillfredsställelse 
2-3 dagar som det står på deras sida, annars hade ett företag skrivit 1-3 dagar. Dom trodde väl till början att dom skulle fixa det med 1 bankdag. Kommer inga pengar på onsdag , då kan vi börja spy galla på domMen frågan är. När kommer pengarna.

Imorrn vid 7.30? Innan 7.30? Efter 7.30? Innan 16.30? Efter 16.30? På tisdag? På onsdag? Aldrig? Allt är en bluff? Sammanfattar ganska bra den här tråden som är one of a kind. Påminner en del om tråden för Klarna-kortet när det var nylanseratMen frågan är. När kommer pengarna.

Nu får Du nog stunda dig till imorgon….Hur går det för er har någon fått cashen ännu? Lova att skriva så fort ni får!
Blir och dygnaNu får Du nog stunda dig till imorgon….
Utifall Du inte tillämpade ironi i den kommentaren så kan jag meddela att det kommer vara helt onödigt.Blir och dygna
Fan va seriös o vuxen du lät där lolUtifall Du inte tillämpade ironi i den kommentaren så kan jag meddela att det kommer vara helt onödigt.
Tillför bara en onödig trötthet imorgon.
Kommer de inte 17 så kommer de inte idag. Svårt att förstå?Hur går det för er har någon fått cashen ännu? Lova att skriva så fort ni får!
Senast 07.30Kommer de inte 17 så kommer de inte idag. Svårt att förstå?
Ja lätt värt. Många överföringar brukar komma in där kring 03:14Utifall Du inte tillämpade ironi i den kommentaren så kan jag meddela att det kommer vara helt onödigt.
Tillför bara en onödig trötthet imorgon.

Islay whiskySkulle vilja se en enkät på vad alla ska använda pengarna till så som det hetsas![]()

Intressant diskussion @Henke054, @LippeSvårt när man inte har bolagets alla kostnader, men kunder som sköter sig ger inga större intäkter. Och de som inte sköter sig ger lite mer intäkter, men inte om betalningen helt uteblir.
Men faktum kvarstår, de har på tok för lite kapital (iallafall utifrån vad som är synligt för oss)
Det står ju 2-3 bankdagar.Idag är dagen då det antingen förstör ens dag eller gör ens dag![]()
Enligt mejl jag fått så stod det idag. Vilket iofs blir idag då det gått 2 dagarDet står ju 2-3 bankdagar.