Långivare med aktiv utlåning

1. Brixo Kontokredit - Lån utan UC, Swish
2. Kredio - Lån utan UC
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Zmarta - Jämför lån (ny)
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Binly - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Klaralån - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Nytt smslån Pjum?

Stod 2-3 bankdagar o betalades det ut igår kommer de i em eller imorgon . Helt normal procedur ju .

Stod 2-3 bankdagar o betalades det ut igår kommer de i em eller imorgon . Helt normal procedur ju .
Brukar inte smslån betalas ut inom några timmar hos andra aktörer efter en ansökan, i så fall är Pjum långsam i jämförelse om det tar 2-3 bankdagar?

Enligt mejl jag fått så stod det idag. Vilket iofs blir idag då det gått 2 dagar :)
Fast det har ju visat sig att det dom säger per mejl inte heller stämmer.

Mejlet igår.

Bilagor

• IMG_20230117_061127.webp
    IMG_20230117_061127.webp
    71.9 KB · Visningar: 159
För mig står det i min bank att pengarna kommer in prick 07:30

De någon i början av tråden som sa att de ej kommer bli cash, tror mer på han nu

Undrar om de kom på namnet Pjum på fyllan eller på Leos Lekland :facejoy:

klockan är snart 07.30 och kommer bli så roligt när alla går in och tittar sina konton som fortfarande står 0 på precis som mitt

Kan jag få ett seriöst svar nu ifrån alla som sökt via Pjum. Om ni nu får pengarna vad ska ni göra med dem?

Jag tror faktiskt pengarna kommer . Senast imorgon . Jag har is i magen . De kommer

Ni har varit vakna för länge. Rek pris som är överstruket är 14805 summan som pjum exakt kommer betala ut 7.30 ;)

Nu tar ni det lugnt. Jag är ingen expert men jag skulle gissa att dom som ansökte om kredit i fredags och lördags kan troligen förvänta sig sina pengar senast 15:20 idag, sista brytpunkt för Seb( om det är Seb dom har) . Folk som ansök i söndags kan förvänta sig imorgon senaste vid 15:20. Så hetsa inte direkt om det är 0 kr på kontot om 30 min .

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp