• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
3. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Credifi - Lån utan UC
7. Ferratum - Lån utan UC
8. Viaconto - Lån utan UC
9. Vivus - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC

Partner Inkasso

freddeb66@hotmail.com

Medlem
Poäng: 7
Blev medlem
31 Juli 2012
Meddelanden
9
Mottagna reaktioner
2
Poäng
7
Betalar man in typ 1500:- i månaden som jag gör så tar det ett tag att bli klar. Kommer betala totalt 37000:- släppte 20000:- plus avgifter att gå till deras inkasso.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 477
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 084
Mottagna reaktioner
6 663
Poäng
4 477
Min skuld hamnade hos Partner inkasso, ca 5000 kr. Är nöjd med dem! De ville ha 800 kr i månaden men gick med på 600 kr. Sen slog pandemin till och jag frågade om jag kunde betala 300 kr och det var inga problem. Har nyligen betalat in det sista. De frös räntan men tog 50 kr per inbetalning.
 

angel

Viktig medlem
Poäng: 41
Blev medlem
3 Juli 2020
Meddelanden
58
Mottagna reaktioner
8
Poäng
41
ViaConto har sitt egna inkasso som är väldigt trevliga och samarbetsvilliga. Jag frågade för två månader sen om jag kunde skippa betalning den månaden och betala dubbelt nästa, de gick med på det utan problem. Jag betalar inte för den här månaden eftersom jag har fått en betalningsfri månad som jag frågade om, de gick med på det väldigt snabbt.
 

Maria N

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 597
Blev medlem
11 Juni 2021
Meddelanden
1 013
Mottagna reaktioner
541
Poäng
597
Min skuld hamnade hos Partner inkasso, ca 5000 kr. Är nöjd med dem! De ville ha 800 kr i månaden men gick med på 600 kr. Sen slog pandemin till och jag frågade om jag kunde betala 300 kr och det var inga problem. Har nyligen betalat in det sista. De frös räntan men tog 50 kr per inbetalning.
Vad skönt att höra. Då blir det nog kanske bra tillslut om mitt hamnar hos dem.
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 477
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 084
Mottagna reaktioner
6 663
Poäng
4 477
Vad skönt att höra. Då blir det nog kanske bra tillslut om mitt hamnar hos dem.
Det blir bra oavsett vad den hamnar känns det som. Vill bara säga att partner Inkasso är väldigt snabba med att skicka påminnelsemejl och hota med kronofogden, redan efter 3 dagar mejlar de påminnelse.
 

Maria N

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 597
Blev medlem
11 Juni 2021
Meddelanden
1 013
Mottagna reaktioner
541
Poäng
597
Det blir bra oavsett vad den hamnar känns det som. Vill bara säga att partner Inkasso är väldigt snabba med att skicka påminnelsemejl och hota med kronofogden, redan efter 3 dagar mejlar de påminnelse.
Tack för info. Det är helt okej. Får jag en rimlig plan kommer jag kunna betala i tid och även mer därtill. Jag håller alla mina tummar för att detta ska bli en bra lösning.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp