• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

PayNova faktura Tradera, uc?

ToTheTop

V.I.P
Poäng: 327
Blev medlem
8 April 2019
Meddelanden
311
Mottagna reaktioner
133
Poäng
327
eller så börjar du mina, själv så har jag köpt grafikkort på Tradera för 120.000kr senaste veckan :)
Måste ha kapital för att komma igång med mining ^^
Tanken har slått mig, men i dagsläget behöver jag få in lite extra cash så att jag kan beta av lite skulder, så min uc ser bättre för ett samlingslån.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

ToTheTop

V.I.P
Poäng: 327
Blev medlem
8 April 2019
Meddelanden
311
Mottagna reaktioner
133
Poäng
327
Någon som testat att göra ett "Större" - köp?
Tar dom Upplysning för varje köp?
 

ToTheTop

V.I.P
Poäng: 327
Blev medlem
8 April 2019
Meddelanden
311
Mottagna reaktioner
133
Poäng
327
Mardrömmen som fanns är nu där... Vann ett grafikkort för 6000kr, men paynova vägrar gå igenom...helvete.
Har ingen möjlighet att betala detta med pengar rakt av. Vad bör jag göra?

Funderade på att maila, förklara situationen och att delbetalning inte fungerar, och jag är villig att betala för kostnaden att lägga upp annonsen igen...
 

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 677
Blev medlem
8 Maj 2020
Meddelanden
2 627
Mottagna reaktioner
2 523
Poäng
1 677
Mardrömmen som fanns är nu där... Vann ett grafikkort för 6000kr, men paynova vägrar gå igenom...helvete.
Har ingen möjlighet att betala detta med pengar rakt av. Vad bör jag göra?

Funderade på att maila, förklara situationen och att delbetalning inte fungerar, och jag är villig att betala för kostnaden att lägga upp annonsen igen...
Oj. Ja du får nog kontakta säljaren helt enkelt. Risken finns att du får dåligt omdöme dock.
 

ToTheTop

V.I.P
Poäng: 327
Blev medlem
8 April 2019
Meddelanden
311
Mottagna reaktioner
133
Poäng
327
"Hej, jag förstår dig fullt ut och respekterar det. Det är helt okej ingen fara jag kommer inte ge dig ett dåligt omdömme :) jag får väl lägga ut annonsen igen i värsta fall :)"

Tur att det finns förstående människor <3
 

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 677
Blev medlem
8 Maj 2020
Meddelanden
2 627
Mottagna reaktioner
2 523
Poäng
1 677
"Hej, jag förstår dig fullt ut och respekterar det. Det är helt okej ingen fara jag kommer inte ge dig ett dåligt omdömme :) jag får väl lägga ut annonsen igen i värsta fall :)"

Tur att det finns förstående människor <3
Wow!! Gud va skönt för dig!! :folded: :folded:
 

Streetspirit78

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 927
Blev medlem
5 Januari 2015
Meddelanden
2 635
Mottagna reaktioner
1 178
Poäng
927
La ett bud på en Iphone 13, valde Paynova men betalningen gick inte igenom. Varken med faktura eller delbetalning. Har medel på Creditsafe. Kraven är kanske inte så låga som jag trodde. Köparen var iaf schysst och gick med på ett hävt köp. Dock kunde jag köpa ett spel hos tradera för 300 kr via Paynova faktura för några veckor sedan.
 

ToTheTop

V.I.P
Poäng: 327
Blev medlem
8 April 2019
Meddelanden
311
Mottagna reaktioner
133
Poäng
327
La ett bud på en Iphone 13, valde Paynova men betalningen gick inte igenom. Varken med faktura eller delbetalning. Har medel på Creditsafe. Kraven är kanske inte så låga som jag trodde. Köparen var iaf schysst och gick med på ett hävt köp. Dock kunde jag köpa ett spel hos tradera för 300 kr via Paynova faktura för några veckor sedan.
Nu har jag ingen aning, men även jag har medel på creditsafe. Och jag har haft 2500kr på faktura innan.
Spontant skulle jag tro att att det kanske finns en sweet spot på typ 5000kr....Men detta är inget jag vet.
 

Nyfiken69

Ny medlem
Poäng: 1
Blev medlem
4 December 2021
Meddelanden
1
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Om man köper 5 saker med paynova under 1 månad och alla går igenom. Får jag då 5st uc gjorda på mig med det sedvanliga brevet hem?

Känns inte så bra att ha många uc på sig inför bankmöte med husköp + ihopbakning av 2 andra lån i huset.

//nyfiken
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp