• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

PayNova faktura Tradera, uc?

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 677
Blev medlem
8 Maj 2020
Meddelanden
2 627
Mottagna reaktioner
2 523
Poäng
1 677
Om man köper 5 saker med paynova under 1 månad och alla går igenom. Får jag då 5st uc gjorda på mig med det sedvanliga brevet hem?

Känns inte så bra att ha många uc på sig inför bankmöte med husköp + ihopbakning av 2 andra lån i huset.

//nyfiken
De tar inte UC, de tar kreditupplysning via Alektum :) och jag har bara fått 1 upplysning gjord på mig och använt paynova väldigt många gånger.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 677
Blev medlem
8 Maj 2020
Meddelanden
2 627
Mottagna reaktioner
2 523
Poäng
1 677
Bumpar tråden lite och undrar om någon använt detta nyligen till lite ”dyrare” köp?
Hittat en perfekt julklapp, som går ut snart till bra pris, men vill inte buda om de inte går igenom :(
 

Maria N

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 597
Blev medlem
11 Juni 2021
Meddelanden
1 040
Mottagna reaktioner
558
Poäng
597
Bumpar tråden lite och undrar om någon använt detta nyligen till lite ”dyrare” köp?
Hittat en perfekt julklapp, som går ut snart till bra pris, men vill inte buda om de inte går igenom :(
Man vet aldrig vilken kreditgräns man får. Det kan inte ens dem svara på. Jag köpte någon lur förut för 5-6000, det gick bra.
men nästa gång jag provade vattnet stopp.
 

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 677
Blev medlem
8 Maj 2020
Meddelanden
2 627
Mottagna reaktioner
2 523
Poäng
1 677
Man vet aldrig vilken kreditgräns man får. Det kan inte ens dem svara på. Jag köpte någon lur förut för 5-6000, det gick bra.
men nästa gång jag provade vattnet stopp.
Tack för svar! Jag tror jag hoppar, vågar inte chansa trots allt.
 

Maria N

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 597
Blev medlem
11 Juni 2021
Meddelanden
1 040
Mottagna reaktioner
558
Poäng
597
Tack för svar! Jag tror jag hoppar, vågar inte chansa trots allt.
Nä! Det är ett sånt konstigt system att man blir godkänd för delbetalning INNAN dem gör upplysningen och man är garanterad att det går igenom. Helt orimligt.
 

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 677
Blev medlem
8 Maj 2020
Meddelanden
2 627
Mottagna reaktioner
2 523
Poäng
1 677
Nä! Det är ett sånt konstigt system att man blir godkänd för delbetalning INNAN dem gör upplysningen och man är garanterad att det går igenom. Helt orimligt.
Verkligen! Försökte fråga kundtjänst innan jag skrev här, men hon svarade mig bara med att hon inte förstog vad jag menade oavsett hur ja försökte förklara mig.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp