Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Paynova tradera

Tack snälla. Så mitt värsta tänkbara scenario är ett avslag och eventuellt ett dåligt omdöme på tradera.

Tack snälla. Så mitt värsta tänkbara scenario är ett avslag och eventuellt ett dåligt omdöme på tradera.
Ja, så kan det bli i värsta fall. Finns det ingen nätbutik som använder paynova där du först kan ”testa” om du kan handla via dessa?

Om inte säljaren godkänner att köpet hävs är man som köpare förbunden att betala ändå.
Det hände ingenting med dem två annonserna jag hade uppe när köparen vägrade betala. Enligt tradera granskar dem kontot för att se om det är ett återkommande problem. Dem kan ge en varning eller låsa kontot.
mer än så kunde dem ej göra sa dem till mig.

Det hände ingenting med dem två annonserna jag hade uppe när köparen vägrade betala. Enligt tradera granskar dem kontot för att se om det är ett återkommande problem. Dem kan ge en varning eller låsa kontot.
mer än så kunde dem ej göra sa dem till mig.
Ok! Informationen jag delgav kom från Traderas kundtjänst. Då borde det vara grönt ljus för dig mao?

mer än så kunde dem ej göra sa dem till mig

Inte dem.

Köparen kan ju stå på sig för att få betalt för det ni kommit överens om att du ska köpa också.. dit har jag kommit en gång med någon som inbillat sig att det var för skojs skull man gjorde köp..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp