- Meddelanden
- 31 576
- Mottagna reaktioner
- 16 567
- Poäng
- 11 977
Hoppas vad? Jag skrev att du nog inte kan hävaHoppas det. Jag vill endast betala med delbetalning. Ej direkt
Hoppas vad? Jag skrev att du nog inte kan hävaHoppas det. Jag vill endast betala med delbetalning. Ej direkt
Ja om 2 är överens är ju det givetvis inget problem..Om köpet med Paynova ej går igenom går det att häva köpet om säljaren godkänner detta.
Missade ordet (inte) men då tar jag tillbaka det jag skrev och hoppas istället inte det.Hoppas vad? Jag skrev att du nog inte kan häva
Om inte säljaren godkänner att köpet hävs är man som köpare förbunden att betala ändå.Ja om 2 är överens är ju det givetvis inget problem..
Ja, så kan det bli i värsta fall. Finns det ingen nätbutik som använder paynova där du först kan ”testa” om du kan handla via dessa?Tack snälla. Så mitt värsta tänkbara scenario är ett avslag och eventuellt ett dåligt omdöme på tradera.
Det hände ingenting med dem två annonserna jag hade uppe när köparen vägrade betala. Enligt tradera granskar dem kontot för att se om det är ett återkommande problem. Dem kan ge en varning eller låsa kontot.Om inte säljaren godkänner att köpet hävs är man som köpare förbunden att betala ändå.
Ok! Informationen jag delgav kom från Traderas kundtjänst. Då borde det vara grönt ljus för dig mao?Det hände ingenting med dem två annonserna jag hade uppe när köparen vägrade betala. Enligt tradera granskar dem kontot för att se om det är ett återkommande problem. Dem kan ge en varning eller låsa kontot.
mer än så kunde dem ej göra sa dem till mig.
Det hände ingenting med dem två annonserna jag hade uppe när köparen vägrade betala. Enligt tradera granskar dem kontot för att se om det är ett återkommande problem. Dem kan ge en varning eller låsa kontot.
mer än så kunde dem ej göra sa dem till mig
Ja, det tror jag. Jag tycker mest synd om säljaren om det nu inte skulle fungera. Det är taskigt.Ok! Informationen jag delgav kom från Traderas kundtjänst. Då borde det vara grönt ljus för dig mao?