• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Post Advisa, nordax bank

M

Millan

Gäst
Poäng: 0
Tjena. Fått samlingslån hos Nordax bank genom Advisa. Hur långt efter signering har ni fått brev av dem på posten? Om ni fått något?
Är mitt i en separation och vill inte att min sambo ska ta del av detta då han är extremt kontrollerande. Han flyttar på fredag och jag signerade igår. Tror ni han hinner flytta innan Advisa och nordax hinner skicka?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
25 848
Mottagna reaktioner
12 598
Poäng
9 787
Jag tror inte han hinner flytta
 

Fattiggrisen

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
27 Februari 2021
Meddelanden
111
Mottagna reaktioner
42
Poäng
157
Okej, har du koll på ungefär hur många dagar efter det brukar komma? Han är ledig imorgon men jobbar torsdag och fredag. Han är sådana som mycket väl kan öppna min post för att ta kontroll och jag vill bara gå vidare.
Kan du inte ringa Nordax för att kolla? De kanske kan avvakta någon dag med att skicka.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 125
Mottagna reaktioner
13 311
Poäng
8 917
Det är olagligt att öppna andras post men det vet han säkert om.

Nordax brukar dock stup i kvarten skicka erbjudanden (jag fick det senast i måndags) så om han inte öppnar det skulle han fråga kan du ju bara säga att det är reklamutskick.
 
M

Millan

Gäst
Poäng: 0
Tack för svar. Har pratat med Advisa som inte kommer att skicka något per post. Nordax skickar inget hellre om jag går in och registrerar e-faktura.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp