• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
2. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
3. Credifi - Lån utan UC
4. Ferratum - Lån utan UC
5. Compricer - Jämför lån (ny)
6. Brixo - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Binly - Lån utan UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
12. Vivus - Lån utan UC

Primal capital, någon som provat

N

nudisten

Gäst
Poäng: 0
Hej nu har jag med darrande hand också sökt hos dessa. Har verkligen jättebehov av lånet men tyvärr har jag satt mig i klistret pga smålån baserade på bisnode så det känns rätt kört... loggade in och slutade räkna när jag kom till 18 förfrågningar. Trodde inte de sparades ett helt år :/
Så många många ff på bisnode, högt underskott om 97t och medellön om 375... inga betalningsanmärkningar eller skuldsaldo dock det var väl det positiva. Sen var jag ärlig och skrev alla mina blanco på 430t (såg att Kimsam med varit ärlig och fått avslag för det) så det vore en riktig chock om detta gick igenom. Sökte 35t på 24mån.

Kommer uppdatera om besked ifall det är någon annan i ungefär lika tokig sits som funderar på att söka. Skulle göra enorm skillnad verkligen. Sen måste jag sluta ta bisnode... det syns ju inte om det blir något eller inte bara att jag försökt MÅNGA gånger och ibland kanske jag bara sökt på ren chansning... man lär sig av sina misstag :/
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
A

Annnmääärkningen

Gäst
Poäng: 0
Gick åt skogen inkomst 330tkr underskott 84tkr ansökte om bara 10tkr fick avslag
 
N

Nudisten

Gäst
Poäng: 0
Avslag här med de tyckte att jag hade för mycket lån och förfrågan sista tiden. Väntat men ändå lite trist man hoppas ju in i det sista.
 

Norreborre

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
16 Augusti 2015
Meddelanden
898
Mottagna reaktioner
349
Poäng
497
Får man svar direkt på skärmen när man ansöker? Samt kan npn bekfräfta om dom ringer chefen?
 
N

Nudisten

Gäst
Poäng: 0
Hej jag fick bara ett tack för din anmälan men det gick rätt snabbt innan jag fick ett mail om att jag inte blev beviljad.
Dock har jag inte fått något avslag i brevlådan som andra här inne beskrivit, ska kanske maila dem och fråga om det kommer.
Däremot mailade jag dem om avier och det kommer i brevlådan varje månad.
 
R

Robocop111

Gäst
Poäng: 0
Skicka ansökan om 25. Har 7ff på bisnode 250 inkomst och 10 underskott som syns. Inga anmärkningar, har 390 i inkomst 2016. Återkopplar om det blir godkänt. Vad tror ni?
 
J

Jajamen

Gäst
Poäng: 0
Hur lång tid tog det för er att få de utbetalt? Blev godkänd och skickade in skuldebrev tidigt den 19e (torsdag) och nu tisdag ser jag inte något autogiro upplagt och ingen återkoppling från dem.
Beviljad och returnerat, det borde väl inte ha ändrat sig?
 
H

Hoppsantjolahopp

Gäst
Poäng: 0
4-5 bankdagar tog det för mig från returnerat skuldebrev att få på kontot. (Swedbank har jag)
 
M

Mee

Gäst
Poäng: 0
Hur lång tid tog det för er att få de utbetalt? Blev godkänd och skickade in skuldebrev tidigt den 19e (torsdag) och nu tisdag ser jag inte något autogiro upplagt och ingen återkoppling från dem.
Beviljad och returnerat, det borde väl inte ha ändrat sig?

Tror det tog ca tre bankdagar att få in pengarna på kontot efter att jag skickat tbx skuldebrevet. Har Swedbank.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp