• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Rocker Kredit

brokoly

V.I.P
Poäng: 417
Blev medlem
16 Juni 2017
Meddelanden
614
Mottagna reaktioner
215
Poäng
417
Jag sökte förre dig dock, var jag som erbjöd mig att kolla vilken upplysningen det blev men sen var alla heta på gröten ändå och sökte innan :)
@Krelf, stop it, bara stop, sluta. Det räcker nu. Inte OK att du fortfarande förmedlar budskapet att det är bra att dra på sig krediter och ha dem halvt nyttjade. Vart jag än vänder mig på forumet ser jag att du rekommenderar brixo ferratum, nu rocker och andra högkostnadskrediter till nya medlemmar. Tycker du, återigen borde ta dig en stor funderare på vad det är för budskap du faktiskt sänder ut när du skriver sånt. Ta det inte på fel sätt men du hjälper inte till ett dugg och gör mitt jobb här på forumet mycket svårare
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Krelf

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 817
Blev medlem
8 Oktober 2020
Meddelanden
2 200
Mottagna reaktioner
911
Poäng
817
@Krelf, stop it, bara stop, sluta. Det räcker nu. Inte OK att du fortfarande förmedlar budskapet att det är bra att dra på sig krediter och ha dem halvt nyttjade. Vart jag än vänder mig på forumet ser jag att du rekommenderar brixo ferratum, nu rocker och andra högkostnadskrediter till nya medlemmar. Tycker du, återigen borde ta dig en stor funderare på vad det är för budskap du faktiskt sänder ut när du skriver sånt. Ta det inte på fel sätt men du hjälper inte till ett dugg och gör mitt jobb här på forumet mycket svårare
Haha va fan snackar du om..
Men kör du på med ditt "jobb" ändå får väl kämpa lite hårdare bara om jag tydligen gör det svårt ;)
 

Andrea

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 577
Blev medlem
29 Augusti 2019
Meddelanden
2 055
Mottagna reaktioner
308
Poäng
577
De flesta här på
Förumet är i seriöst behov av olika typer av krediter . Det är just ett sånt forum därav namnet ” Lånforum ” . Så Krelf har alla poäng i sitt förmedlande
 

Dunder

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 427
Blev medlem
23 Augusti 2021
Meddelanden
2 547
Mottagna reaktioner
2 157
Poäng
1 427
@Krelf, stop it, bara stop, sluta. Det räcker nu. Inte OK att du fortfarande förmedlar budskapet att det är bra att dra på sig krediter och ha dem halvt nyttjade. Vart jag än vänder mig på forumet ser jag att du rekommenderar brixo ferratum, nu rocker och andra högkostnadskrediter till nya medlemmar. Tycker du, återigen borde ta dig en stor funderare på vad det är för budskap du faktiskt sänder ut när du skriver sånt. Ta det inte på fel sätt men du hjälper inte till ett dugg och gör mitt jobb här på forumet mycket svårare
Vart har h*n rekommenderat någon att ta något lån eller osv? Han hjälper ju bara folk med sina frågor?

vadå "ditt jobb" är väl ett fritt forum eller vad snackar du om?
 

Drolzan

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
14 Juni 2016
Meddelanden
1 000
Mottagna reaktioner
487
Poäng
557
Varför provade jag rocker kredit, ( 5000 )
Dom tog en full UC på mig :'(
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp