• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Samla lån, max belopp?

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Modomio

V.I.P
Poäng: 407
Blev medlem
7 Mars 2022
Meddelanden
487
Mottagna reaktioner
203
Poäng
407
Valde att ta marginalens erbjudande.

Dom erbjöd även att betala ut 140 000kr av dom 325 000kr, ut till mitt konto, så jag kan lösa en hel del lån utanför UC.
Tack för all hjälp!
Grattis! Vad skönt. Hur var kontakten med dem? Har de ringt upp dig, gick igenom ansökan o ställa extra frågor eller vard det elektriskt bara?
 

Squashen

V.I.P
Poäng: 607
Blev medlem
22 December 2021
Meddelanden
733
Mottagna reaktioner
686
Poäng
607
Grattis! Vad skönt. Hur var kontakten med dem? Har de ringt upp dig, gick igenom ansökan o ställa extra frågor eller vard det elektriskt bara?
@Wigge grattis!
@Modomio jag tog också Marginalen i augusti. Ingen kontakt/samtal, inga kompletteringar, bara elektronisk signering och snabb utbetalning typ dagen efter.
 

Roya

Viktig medlem
Poäng: 166
Blev medlem
12 September 2022
Meddelanden
97
Mottagna reaktioner
55
Poäng
166
Kan man söka samlingslån under en lördag natt eller är det bättre att vänta tills på måndag? Spelar det någon roll?
 

Emraa123

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
2 Mars 2021
Meddelanden
211
Mottagna reaktioner
56
Poäng
177
Kan man söka samlingslån under en lördag natt eller är det bättre att vänta tills på måndag? Spelar det någon roll?
Kan man söka samlingslån under en lördag natt eller är det bättre att vänta tills på måndag? Spelar det någon
Kan man söka samlingslån under en lördag natt eller är det bättre att vänta tills på måndag? Spelar det någon roll?
Det bästa att du gör det på måndag så får du svar nästan från alla långivare.
 

Modomio

V.I.P
Poäng: 407
Blev medlem
7 Mars 2022
Meddelanden
487
Mottagna reaktioner
203
Poäng
407
Tog deras erbjudande och allt skedde elektroniskt, inga kompletteringar eller extra samtal efter signering.
Jag undrade för att du skrev att de erbjöd även att betala ut 140 000kr av dom 325 000kr, ut till ditt konto,.. har du skrivit till dem i förväg så att du har gjort så eller visste dem mm
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp