• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Samlingslån eller skuldsanering?

furbin

Viktig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
11 April 2021
Meddelanden
84
Mottagna reaktioner
39
Poäng
137
fast är 45.000:- i underskott mycket när inkomsten är 475.000?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
K

Kokoskakan

Gäst
Poäng: 0
Är det inte bättre att vänta ut alla ff först innan man frågar? Eller jag kan ju ändå försöka, ska maila dom och fråga men dom får absolut inte ta en uc. Det vore klockrent om dom kunde baka in rememberlånet i medlemslånet.
Jag skulle nog ha chansat om du får en hint från dom att det kan gå vägen.. Tänker att dom är sjystare i sin bedömning på medlemslån..
 

furbin

Viktig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
11 April 2021
Meddelanden
84
Mottagna reaktioner
39
Poäng
137
har ansökt om jämkning nu och fått det beviljat i Kivra. Står att arbetsgivaren ska dra 20 % skatt. Men hur vet jag hur mycket extra jag kommer få i månaden?
Tog 7 månader från juni-dec iår.
 

Krelf

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 817
Blev medlem
8 Oktober 2020
Meddelanden
2 205
Mottagna reaktioner
915
Poäng
817
har ansökt om jämkning nu och fått det beviljat i Kivra. Står att arbetsgivaren ska dra 20 % skatt. Men hur vet jag hur mycket extra jag kommer få i månaden?
Tog 7 månader från juni-dec iår.
Antingen väntar du och se eller ta fram miniräknaren:)
 

furbin

Viktig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
11 April 2021
Meddelanden
84
Mottagna reaktioner
39
Poäng
137
Snart dags för att ansöka om samlingslån. Har just nu 6 st FF, 3 st försvinner 25/2 och en 14/4 och dom andra två i slutet av året. Spelar det stor roll om man ansöker med noll ff eller med två st?
Tanken är ju att ha så få lån som möjligt med kanske lite högre belopp då. Så jag får väl söka på det högsta som går.
 

Doodles

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 247
Blev medlem
4 September 2020
Meddelanden
2 383
Mottagna reaktioner
1 909
Poäng
1 247
Snart dags för att ansöka om samlingslån. Har just nu 6 st FF, 3 st försvinner 25/2 och en 14/4 och dom andra två i slutet av året. Spelar det stor roll om man ansöker med noll ff eller med två st?
Tanken är ju att ha så få lån som möjligt med kanske lite högre belopp då. Så jag får väl söka på det högsta som går.
Det som är mest avgörande är din UC risk. Man kan ha 2 eller flera ff men fortfarande ha toppen score.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp