Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Samlingslån med många små lån – vad är mina chanser?

När det står lösenkrav, är det lånen som framgår på UC som behöver lösas?
De löser även utanför UC men oftast är det för krångligt med ocr och sådant och därför väljer vissa att inte lösa sådana lån. Jag valde själv bara att lösa inom UC och använde övrigt som kom in på kontot att lösa övrigt samt rätta till de kronor som kan diffa med räntor etcetera.

Facit Bank är sjuka i huvudet när det kommer till att kommunicera! De tog över en del av Thorns gamla lån. Men så länge du sköter betalningarna så fungerar det som vilken annan bank som helst men det är enklare att kommunicera med en turk du precis gett en rak höger ?
Haha kommunikation är rätt bra så då kanske jag gjorde helt rätt i att välja Marginalen. Enligt Lendo fanns det en risk att det blev en del kompletteringar också som var tvungen att lösas om jag valde Facit bank.

Haha kommunikation är rätt bra så då kanske jag gjorde helt rätt i att välja Marginalen. Enligt Lendo fanns det en risk att det blev en del kompletteringar också som var tvungen att lösas om jag valde Facit bank.
Jag gissar på det, även om det skiljer tre procentenheter till deras fördel men som steg ett kan det vara viktigare att bara ta sig igenom och få ordning på det värsta och sen om sex till tolv månader gå in i steg två och reda upp resterande.

Jag gissar på det, även om det skiljer tre procentenheter till deras fördel men som steg ett kan det vara viktigare att bara ta sig igenom och få ordning på det värsta och sen om sex till tolv månader gå in i steg två och reda upp resterande.
Exakt, att rensa och få bort det värsta var prio för mig, då vill jag ha en smidig banken. Sen när min score är betydligt bättre sen kan jag ta nästa steg.

Tog dom kreditz på dig Marginalen?

Tog dom kreditz på dig Marginalen?
Nej ingenting….bara en vanlig UC. Sen skrev jag under skuldebrevet. Fick bara komplettera med lite information att jag inte har någon politiskt ställning, att jag har tillsvidareanställning och att jag får pengar från min lön osv. Ingenting där de gick igenom mina konton osv.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp