• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Samlingslån trots hög belåning?

Laban

Aktiv medlem
Poäng: 91
Blev medlem
3 September 2023
Meddelanden
36
Mottagna reaktioner
25
Poäng
91
Vad skönt :) måste kännas bra och ge inspiration att fortsätta kämpa på för att förbättra din situation till det bättre. Ett tips är att använda en mindre del av pengarna du får över i månaden nu till en buffert om du inte redan har det och betala in extra på befintliga lån med resten.
Verkligen skönt! Ja det gav mig motivation att fortsätta kämpa! Tack för tips, jag har verkligen lagt allt jag fått in på att betala av lån så jag har gått plusminus noll varje månad. Dags att lägga undan en liten buffert också. Tror sambon är värd en present också för att ha orkat med mitt tidigare spelmissbruk och förstörda ekonomi.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Laban

Aktiv medlem
Poäng: 91
Blev medlem
3 September 2023
Meddelanden
36
Mottagna reaktioner
25
Poäng
91
Stort grattis :faceheart:! Ja gud, fått hopp med. Har nästan liknande förutsättningar som dina, belånade 154% och väntar bara på ff som går ut snart.

1/ Har du sökt via Lendo? Samla exakt 430k?
2/ Fick du bara ett erbjudande hittills? Vilken bank samt ränta?

lycka till.
Tack<3 håller tummarna att du också får ett erbjudande! När din FF går ut kanske dom t.o.m börjat sänka räntorna.
Det var Lendo jag använde. Jag sökte på 430 och fick hela beloppet hos Collector med 13,6 % ränta. Fick bara ett till erbjudande om 35 000 hos marginalen utan lösenkrav. Har förvisso inte gått hela 24 h som bankerna har på sig så kanske dyker upp något mer.
 
Senast ändrad:

Patron

V.I.P
Poäng: 447
Blev medlem
15 September 2022
Meddelanden
539
Mottagna reaktioner
288
Poäng
447
Verkligen skönt! Ja det gav mig motivation att fortsätta kämpa! Tack för tips, jag har verkligen lagt allt jag fått in på att betala av lån så jag har gått plusminus noll varje månad. Dags att lägga undan en liten buffert också. Tror sambon är värd en present också för att ha orkat med mitt tidigare spelmissbruk och förstörda ekonomi.
Låter som en bra plan, håll hårt i sambon guld värt när sambon vet om din situation och valt att stanna kvar. :)
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 807
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 580
Mottagna reaktioner
7 015
Poäng
4 807
Stort grattis! Så skönt att ekonomin blir bättre och nu kan du bygga på en buffert!
 

Svante1

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
27 Mars 2022
Meddelanden
1 009
Mottagna reaktioner
431
Poäng
557
Tack<3 håller tummarna att du också får ett erbjudande! När din FF går ut kanske dom t.o.m börjat sänka räntorna.
Det var Lendo jag använde. Jag sökte på 430 och fick hela beloppet hos Collector med 13,6 % ränta. Fick bara ett till erbjudande om 35 000 hos marginalen utan lösenkrav. Har förvisso inte gått hela 24 h som bankerna har på sig så kanske dyker upp något mer.
Har du valt Collector?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp