- Meddelanden
- 1 384
- Mottagna reaktioner
- 817
- Poäng
- 717
Jag hade missbrukade lån för flera år sen hos trutbuddy och fick nyligen låna om.
Var inte medveten om det där med att man lånar 2500 och uppåt tog två på 2500 med en veckas mellanrum sen ett på 3000:- sen va det ju stop.
Förlängde de 1-2ggr per lån och tänkte nu när löningen kom att jag pröjsar det på 3000 och lånar om 5000 och lägger de på andra avbett.
Snackar med suporten och frpgar om mina ibland nån dag försenade förlägningar påverkar chansen att låna om, svaret blev nej.
Betalar in 3000+ ränta o skit.
Väntar nån dag och skall låna om men icke.
Visar sig när jag mailar att de höjt kraven på lån.
Vilket är kanonbra egenteligen men något snopet.
Nån som vet om det stämmer eller har de helt enkelt insett att det är jävligt dumt att låna ut till en sån som mig
Hoppas fler bolag lägger ner eller hindrar mig från att ta nya lån.
Sen kan ju för övrigt Vivus ta sig i brasan halvera förlägningsavgiften åtminstonde så man har en rimmlig chans att betala den.
Var inte medveten om det där med att man lånar 2500 och uppåt tog två på 2500 med en veckas mellanrum sen ett på 3000:- sen va det ju stop.
Förlängde de 1-2ggr per lån och tänkte nu när löningen kom att jag pröjsar det på 3000 och lånar om 5000 och lägger de på andra avbett.
Snackar med suporten och frpgar om mina ibland nån dag försenade förlägningar påverkar chansen att låna om, svaret blev nej.
Betalar in 3000+ ränta o skit.
Väntar nån dag och skall låna om men icke.
Visar sig när jag mailar att de höjt kraven på lån.
Vilket är kanonbra egenteligen men något snopet.
Nån som vet om det stämmer eller har de helt enkelt insett att det är jävligt dumt att låna ut till en sån som mig

Hoppas fler bolag lägger ner eller hindrar mig från att ta nya lån.
Sen kan ju för övrigt Vivus ta sig i brasan halvera förlägningsavgiften åtminstonde så man har en rimmlig chans att betala den.