Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

skärpta krav på trustbuddy

Jag hade missbrukade lån för flera år sen hos trutbuddy och fick nyligen låna om.

Var inte medveten om det där med att man lånar 2500 och uppåt tog två på 2500 med en veckas mellanrum sen ett på 3000:- sen va det ju stop.

Förlängde de 1-2ggr per lån och tänkte nu när löningen kom att jag pröjsar det på 3000 och lånar om 5000 och lägger de på andra avbett.

Snackar med suporten och frpgar om mina ibland nån dag försenade förlägningar påverkar chansen att låna om, svaret blev nej.

Betalar in 3000+ ränta o skit.

Väntar nån dag och skall låna om men icke.

Visar sig när jag mailar att de höjt kraven på lån.

Vilket är kanonbra egenteligen men något snopet.

Nån som vet om det stämmer eller har de helt enkelt insett att det är jävligt dumt att låna ut till en sån som mig ;)

Hoppas fler bolag lägger ner eller hindrar mig från att ta nya lån.

Sen kan ju för övrigt Vivus ta sig i brasan halvera förlägningsavgiften åtminstonde så man har en rimmlig chans att betala den.

Jag håller med dig i alla punkter.

När dom sätter stopp för en brukar man bli arg till en början och tänka "hur ska jag klara mig nu"?
Men samtidigt så inser man att ju fler lån man tar = desto mer gräver man ner sig i skiten.

Vivus kan ta sig där bak, svar ja. Jag har själv betalat denna förlängningsavgift på 1350 spänn sedan Januari, och idag fick jag hjälp att betala hela skulden, man inser inte föräns nu att man payat dom j******* över 13 000 kr BARA för att förlänga lånet och inte betala av det.
Sjukt att det får gå så långt, men har man haft ett missbruk så har man.
Önskar dig all lycka i fortsättningen och hoppas du i alla fall får njuta av julen och glömma alla lån och bekymmer :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp