Stark berättelse och imponerande med styrkan i att sluta! Har själv inte ”möjlighet ”att jobba extra. När jag har gjort det tidigare har jag bränt ut mig och allt har blivit 10 resor värre. Jag kan inte göra det nu när jag har barn. Har flera olika sjukdomar också som jag måste ta hand om. Men annars såBeklagar sitsen du befinner dig i.
Jag själv mår bättre för varje dag, börjar närma mig att må bra faktiskt... är snart 4 månader spelfri och har börjar spara massa pengar istället... Har 1.6 miljoner i skulder, men jobbar varje dag 8-21 och även helgerna ( ledig 3 söndagar I månaden ) vilket håller näsan ovanför vattenytan.
Jag valde själv att kriga för mina skulder, den hårda vägen... familjen förlorar jag dock väldigt mycket tid med, men vi kan unna oss nån helg med hotell och bad som dottern älskar.
Åter till spelandet: efter 20 år med spelande ,5 år med eskalerande summor ett ex antal spelpauser så bestämde jag mig att jag var klar med detta...
Insåg att varje gång man spelpausade sig så hade man en oplockad gås med spelet, känslan att vinna pengar fanns kvar- sista gången jag spelade satt jag uppe hela natten och låg på plus....tittade på min dotters oskyldiga ansikte och kände att: hon ska aldrig behöva leva i misär för mina dåliga beslut och avslutade på plus, fick in pengarna och spärrade mig... och jag ska erkänna , första tiden var jobbig... men nu, nu kan jag sova på nätterna , vi har mat på bordet och tak över huvudet... Så innan jag börjar amortera större så fixar vi även ett sparkonto där vi har just i skrivande stund 23k och jag sparar även 1000 kr i månaden till barnet.
Nu har man ro i själen och ångesten har sakta men säkert försvunnit.
Ge inte upp, kriga för familjen. Ta ett hundår med extrajobb så kommer även du må bättre.
Det är mitt tips
Må väl

Men starkt kämpat av dig. Var försiktig med hälsan bara så du inte ramlar ihop. Ta varningssignaler från kroppen på allvar om dom kommer. Ta hand om dig!