• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Skuldsanering, äger hus men huset är belånat till max?

Klara

Medlem
Poäng: 6
Blev medlem
5 Januari 2023
Meddelanden
18
Mottagna reaktioner
1
Poäng
6
Hej , Nordea kontaktade mig men tyvärr kan dem inte hjälpa oss på grund av stora privatlån vet inte hur ska vi göra ? Ska jag kontakta en annan bank ? Va säger ni fina och kunniga människor?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

zcripter

Kunnig medlem
Poäng: 257
Blev medlem
22 November 2022
Meddelanden
108
Mottagna reaktioner
95
Poäng
257
Hej , Nordea kontaktade mig men tyvärr kan dem inte hjälpa oss på grund av stora privatlån vet inte hur ska vi göra ? Ska jag kontakta en annan bank ? Va säger ni fina och kunniga människor?
Hur ser er månadsbudget ut? Går ni minus varje månad eller klarar ni er? Har ni funderat på att sälja er bostad och försöka få tag i en billigare hyresrätt?
 

Doodles

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 247
Blev medlem
4 September 2020
Meddelanden
2 383
Mottagna reaktioner
1 908
Poäng
1 247
Hej , Nordea kontaktade mig men tyvärr kan dem inte hjälpa oss på grund av stora privatlån vet inte hur ska vi göra ? Ska jag kontakta en annan bank ? Va säger ni fina och kunniga människor?
Hej, hade du bokat tid med en bolånehandläggare?
Hur ser resten av er situation ut? (de olika punkterna som jag radade upp)
1. Hur går kalkylen ihop? Har du gjort en sammanställning av alla utgifter och inkomster?
2. UC risk?
3. Stabil och bra inkomst.
4. Antal FF?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp