• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Skuldsanering? Hur går det till? Väntetider? Vad händer med sambon?

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Streetspirit78

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 927
Blev medlem
5 Januari 2015
Meddelanden
2 632
Mottagna reaktioner
1 178
Poäng
927
Bokat möte med budget och skuldrådgivare som jag ska ha om 2v, nästa nöt att knäcka är att berätta allting för min sambo som antagligen kommer skiljas.. Men om det är priset så må så vara, för att gå omkring med detta inombords funkar inte länge till.
Du har tagit ett stort steg som bokat tid med kommunen -och ett gigantiskt steg när du berättat för din sambo. Läser din tråd och känner igen mig så mycket i det du skriver. Jag hoppas verkligen att du hittar en väg ut. Att gå omkring och ha malande tankar om sin ekonomi är fan ingen lek. Håller en extra tumme för dig! ❤️
 

FrånSkuldTillGuld

Kunnig medlem
Poäng: 216
Blev medlem
7 December 2021
Meddelanden
145
Mottagna reaktioner
73
Poäng
216
Du har tagit ett stort steg som bokat tid med kommunen -och ett gigantiskt steg när du berättat för din sambo. Läser din tråd och känner igen mig så mycket i det du skriver. Jag hoppas verkligen att du hittar en väg ut. Att gå omkring och ha malande tankar om sin ekonomi är fan ingen lek. Håller en extra tumme för dig! ❤️
Tack för din omtanke, hoppas det löser sig för dig också kompis ❤️
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp