• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Kimsan72

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 907
Blev medlem
18 Augusti 2017
Meddelanden
5 941
Mottagna reaktioner
6 130
Poäng
3 907
Lämnade in om omprövning av min skuldsanering för några veckor sedan då min lön höjs med 3-4000 kr per månad.
Igår fick jag meddelande om att de börjat titta på det.
Nu börjar jag oroa mig för att min nya lön ska stjälpa mig att de anser att jag ska kunna betala av det via löneutmätning.
Denna ständiga oro.

Den summan Du har angett är väll brutto och om den är 3500kr brutto, så blir ju inte det avsevärt mycket ut netto. Därav borde Du sannerligen inte oroa Dig.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

p79

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 517
Blev medlem
9 April 2014
Meddelanden
1 329
Mottagna reaktioner
354
Poäng
517
Fick samtal från handläggare om min ansökan om skuldsanering i onsdags. Ställde lite kompletterande frågor, fick en bra känsla av henne men man är ändå orolig. Skulle få ett preliminärt beslut inom några veckor sa hon...nån som fått samtal som kan säga hur lång tid det dröjde sen? Hon skulle titta på den och sen besluta sa hon...
 

J900

Viktig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
19 Maj 2019
Meddelanden
61
Mottagna reaktioner
44
Poäng
147
Fick samtal från handläggare om min ansökan om skuldsanering i onsdags. Ställde lite kompletterande frågor, fick en bra känsla av henne men man är ändå orolig. Skulle få ett preliminärt beslut inom några veckor sa hon...nån som fått samtal som kan säga hur lång tid det dröjde sen? Hon skulle titta på den och sen besluta sa hon...
Skönt att handläggningen äntligen börjat för dig. Håller tummarna! När skickade du in din ansökan?
 

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 117
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 451
Mottagna reaktioner
6 091
Poäng
4 117
Fick samtal från handläggare om min ansökan om skuldsanering i onsdags. Ställde lite kompletterande frågor, fick en bra känsla av henne men man är ändå orolig. Skulle få ett preliminärt beslut inom några veckor sa hon...nån som fått samtal som kan säga hur lång tid det dröjde sen? Hon skulle titta på den och sen besluta sa hon...
Min tog beslut om inledande dagen efter samtalet och syntes i poit 4 dagar efter.
 
  • Gilla
Reaktioner: p79

lili74

Kunnig medlem
Poäng: 257
Blev medlem
25 Juli 2018
Meddelanden
142
Mottagna reaktioner
94
Poäng
257
Tror du har stor chans att lyckas:) och det tär på psyket:( jag gick ca 15000kr back innan jag släppte det mesta.
Väntar utmätning nu.
Du har gjort det du kan hoppas du får positivt beslut:)
Håller tummarna ❤️
Tusen tack ❤️ Och jag önskar dig all lycka till med
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp