En liten uppdatering från mig till mina vänner här...till Er alla som så gulligt har ”hejat” på mig (ni vet vem Ni är ❤️):
Jag har knappt varit aktiv här ute de senaste veckorna pga en ENORM arbetsbelastning på jobb, men oxå för att många härliga bemärkelse fester hägrar på helgerna... Ni vet... ja börjar närma mig de 50 åren och många av mina vänner likaså, så här ”slås klackarna i taket mest vareviga helg”
Som Ni vet, så har jag inledande skuldsanering sedan en tid. Har knappt ens haft tid att grubbla över vad kontentan blir av den pga ovanstående, men även tack vare min glädje över livet, över att ja faktiskt har de bra !
Min handläggare, som är super rak, superärlig och trevlig, har hela tiden varit försiktigt positiv till om detta skall gå vägen denna första gång eller ej! Jag har därmed rättat mig i detta led.
Jag har respekt för om jag kanske måste vänta en tid pga relativt nytagna lån. I’m fine with that...även då de hade varit en GÅVA att erhålla en skuldsanering, men som sagt, jag köper min handläggares resonemang att ibland måste man bara ”sitta lugnt i båten & invänta den rätta tiden”.
Jag har respekt & förståelse för mina borgenärer - jag skäms över att jag tvingades släppa mina skulder...men nu är det, som det är !
Jag har lärt mig leva med mitt dåliga samvete, för sååå mycket annat genererar GLÄDJE i mitt liv.
Nu har ja ännu inte fått svar på vad kontentan blir av mitt inledande skuldsaneringsbeslut...så inget är bestämt ännu !
(Men) Åker jag tillbaks på löneutmätning, då fixar ja det med... nått år eller två! Får isåfall skicka in en ny ansökan senare, som så många av Er andra har fått göra & sen har de ju gått igenom...
För EN sak är säker...nån bitter ”kärring” vägrar jag bli !!
I JUST HAPPEN TO LOVE LIFE TOO MUCH !!! ❤️