• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Skuldsatt

O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Hade lån hos Pengos på 4000 som gick till Intrum Inkasso fick en avbetalningsplan på 5 månader.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Folkia fick jag tyvärr bara på 3 månader hos Svea kredit 2300 kronor/månad. 365 antar jag blir samma eftersom de är Folkia också.
 

hjälpfinns

Ny medlem
Poäng: 2
Blev medlem
21 Mars 2013
Meddelanden
1
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Medling

Hej, jag jobbar för ett företag som heter Remdex. Vi på Remdex arbetar för att hjälpa människor som hamnat i kraftig nöd och behöver hjälp pga ekonomiska knipor. Ingen ska behöva gå under pga av inkasso tillägg o dylikt.
Kika gärna in på vår hemsida här via länken nedan. Och det är fritt fram att gilla och dela vidare om ni tycker att det är en bra tjänst.

MVH.
http://remdex.se/home
 

aclc

V.I.P
Poäng: 227
Blev medlem
5 Oktober 2012
Meddelanden
483
Mottagna reaktioner
79
Poäng
227
Eh ok!! Men om man har sms lån för ca 60000 kr som man inte kan betala kan ni hjälpa till så att man får ett samlingslån på det då??
 

nina

Kunnig medlem
Poäng: 52
Blev medlem
4 November 2011
Meddelanden
265
Mottagna reaktioner
6
Poäng
52
nej dessa hjälper bara med att få till bättre avbplaner.

hur det nu skulle lyckas och de tar betalt men det får man reda på efter man fått hjälp.hur mycket det kostar.jag är mycket tveksam till dessa.så de inte är sådan som luras och tar betalt för grejer.har funnits många av sådan ute på nätet gick själv på en nit en gång.min magkänsla säger mig nått men nej och det finns skuldrådgivare i kommunerna som gör samma saker.tar kontakt med lånegivare för att få ner månadskostnaderna och lägga om lån och det är gratis.

försökte hitta dessa på alla bolag osv finns ingen info.men man kan ju alltid maila och ställa kluriga frågor så får jag se vad man får för svar.
 

nina

Kunnig medlem
Poäng: 52
Blev medlem
4 November 2011
Meddelanden
265
Mottagna reaktioner
6
Poäng
52
okej nu såg jag att de tar 649 kr för att handlägga ärenden som rör kronofogden och 259 för inkassoärenden.om detta stämmer.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp